Študent vytvoril obaly pre Durex, prirovnal ich k zdravému jedlu
- Reklamná škola ACC Grannot má naozaj šikovných študentov
- Tí vytvárajú práce, ktoré vždy majú hlavu aj pätu, ale táto kampaň sa podarila obzvlášť
- Nakoniec sa dostala až na web, ktorý inšpiruje kreatívcov celého sveta
- Reklamná škola ACC Grannot má naozaj šikovných študentov
- Tí vytvárajú práce, ktoré vždy majú hlavu aj pätu, ale táto kampaň sa podarila obzvlášť
- Nakoniec sa dostala až na web, ktorý inšpiruje kreatívcov celého sveta
Izraelský študent, ktorého nenájdeš ani na Google, vytvoril obaly pre najznámejšieho výrobcu prezervatívov – Durex. Insight použitý v tomto printe, by sa dal rozšíriť do celej kampane, ktorá by myslím si, obstála aj v rámci doterajšej komunikácie značky Durex.
Lioz Matityahoo, mladý kreatívec z Tel Avivu, prirovnal Durex k zdravému jedlu. Pri tvorbe obalov na kondómy využil vlastnosti, ktoré sa väčšinou pripisujú potravinám
Obaly prezervatívov nesú texty: „Nula kalórii“, „Bez cukru“, „Bez potravinárskych farbív“ alebo nakoniec „bez glutamanov“, čo je nakoniec aj pravda. Z celého nám môže vyplývať, že predávať sex vie byť rovnako zdravé, ako predaj „raw“ potravín.
Zdroj: adsoftheworld
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy