Štúdio SORRYWECAN pripravuje O2 arénu pre Rytmusa. Realizácia projektu u nich stojí minimálne 100-tisíc eur
- Spolupracujú s rôznymi známymi menami a firmami
- Sú prvým štúdiom na Slovensku, ktorí priniesli prvého virtuálneho influencera v Európe
- Spolupracujú s rôznymi známymi menami a firmami
- Sú prvým štúdiom na Slovensku, ktorí priniesli prvého virtuálneho influencera v Európe
Multimediálne štúdio SORRYWECAN sa zameriava predovšetkým na filmovú produkciu, show produkciu a tvorbu virtuálnych avatarov. Predovšetkým je SORRYWECAN aj kreatívna platforma, ktorá zastrešuje umelcov, technológov a iných multidisciplinárnych kreatívcov.
„Práve združovanie rôznych ľudí pod jednou strechou nám umožňuje takýto široký záber. Máme v tíme umelcov so svetovou kreatívou, zároveň máme silný 3D tím, ktorý vie ich nápady realizovať. Máme niečo čím sa profilujeme a ako platforma sa neustále vyvíjame,“ dodal zakladateľ štúdia Roland Wranik.
Prečo sa však volajú SORRYWECAN? Podľa slov Rolanda bol pôvodný názov WECAN, ale doména už bola obsadená. So smiechom priznal, že skúšal naozaj všetko: YESWECAN, NOWECAN, všetko možné. Neskôr skúsil SORRYWECAN, čo s ním rezonovalo a doména bola našťastie voľná.
„Nemalo to vtedy ešte žiadnu ideu, ani u mňa samého, tá sa vyvíjala. Dnes je názov súčasťou našej identity. Sedí viac ako kedykoľvek predtým – zachytáva našu podstatu, našu povahu a náš mindset. Máme tú odvahu, búrame dogmy, definujeme veci po svojom, tak ako sa nám to páči. Definuje to aj náš prístup. Keď už nejakého klienta zoberieme a pracujeme s ním, tak nepoznáme slovné spojenie ‚nedá sa‘. Sme odvážni a náš názov to odzrkadľuje. Zároveň z neho cítim aj takú správnu kombináciu pokory a odvahy,“ dodal Roland.
Inšpiráciu hľadajú všade naokolo. Rytmusov stage je inšpirovaný budovou slovenského parlamentu
Inšpirácia pre projekty v štúdiu SORRYWECAN prichádza z rôznych zdrojov, pričom často záleží na prítomnom momente. Môžu to byť zážitok, okolnosti, rozhovor alebo prostredie, v ktorom sa nachádzajú. Dokonca aj bezradné situácie dokážu byť zdrojom inšpirácie, pretože nútia kreatívcov pozerať sa na veci inak, prehodnotiť ich a od týchto situácií sa odraziť.
Dôležité je byť prítomný a všímať si svet okolo seba, pretože svet vnímajú ako platformu nekonečných nápadov. Napríklad pri práci na Rytmusovom koncerte v O2 aréne, kde navrhujú celú show, od dizajnu pódia až po dramaturgiu a produkciu, našli inšpiráciu počas prechádzky na Palisádach. Jedného dňa, keď sa zahľadeli na budovu parlamentu, napadlo ich, ako by mohol vyzerať stage – veľký, impozantný a architektonicky zaujímavý, podobne ako tá budova.
Takéto momenty a zážitky často formujú ich kreatívne rozhodnutia a návrhy, ktoré potom transformujú do konkrétnych projektov.
Pripravovali Ego Precedens Tour a vytvorili Bejby Blue
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
Ako využívajú umelú inteligenciu pri práci?
Ako prebieha proces tvorby projektu?
Na akých zahraničných projektoch sa im podarilo pracovať?
Aký projekt považujú za najvýznamnejší?
Ako vidia budúcnosť reklamy?
Aké majú ciele do budúcna?
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom