Štúrovci opäť ožili, predávajú poctivé produkty pre slovenský reťazec
- Kaufland stavil na netradičných influencerov, namiesto populárneho Goga či Exploiteda, v kampani spolupracuje so Štúrovcami
- Snaží sa tak upriamiť pozornosť na tradičné a poctivé produkty, ktoré pochádzajú zo Slovenska
- Reťazec ich ponúka pod novou značkou Z lásky k tradícii
- Kaufland stavil na netradičných influencerov, namiesto populárneho Goga či Exploiteda, v kampani spolupracuje so Štúrovcami
- Snaží sa tak upriamiť pozornosť na tradičné a poctivé produkty, ktoré pochádzajú zo Slovenska
- Reťazec ich ponúka pod novou značkou Z lásky k tradícii
Ľudová tematika patrí v slovenskej reklame posledné roky medzi obľúbenejšie. Dlhodobo je stratégiou reťazca Coop Jednota, ktorá má Baču a Honelníka, ale veľmi populárnou sa stala aj ľudová kampaň značky Volkswagen, ktorá v kampani využila postavu Ľudovíta Štúra.
A aktuálne sa Štúr spolu s Jánom Franciscim, Jánom Kalinčiakom či Andrejom Sládkovičom prechádzajú po predajni reťazca Kaufland. Zákazníkovi predstavujú výrobky predávané pod značkou Z lásky k tradícii. Cieľom kampane je osloviť ľudí a upriamiť ich pozornosť na tradičné a poctivé slovenské produkty.
„Nová značka Kauflandu Z lásky k tradícii prináša zákazníkom tradičné produkty robené podľa pôvodných slovenských receptúr. Vraveli sme si, že sú také tradičné, že by ich ocenili aj Slováci z minulosti. Spomedzi nich sme vybrali celebrity, vtedajších influencerov – skupinu slovenských dejateľov. Tí sa v tejto kampani vracajú do súčasnosti – za chuťou, ktorú dobre poznajú,“ vysvetľuje pre Sketcher kreatívna riaditeľka Respect APP Lenka Slovák Bónová.
Ako ďalej dodáva, Štúrovci v kampani fungujú ako ambasádori značky. „Práve oni vedia posúdiť, či výrobky chutia tak, ako kedysi. Práve v kampani na značku Z lásky k tradícii je preto využitie Štúrovcov relevantné a veríme, že Kauflandu prinesie dobré výsledky,“ hovorí.
Celý kreatívny koncept pripravila agentúra Respect APP, ktorá so značkou Kaufland spolupracuje dlhodobo.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy