Subway ti dá sendviče v hodnote 50-tisíc zadarmo. Na oplátku chce od teba šialenú zmenu
- Subway prišiel s ďalšou šialenou výzvou
- Tisícky ľudí si kvôli nej zmenili meno
- Subway prišiel s ďalšou šialenou výzvou
- Tisícky ľudí si kvôli nej zmenili meno
Na Slovensku ti môžu občas pripadať reklamy a súťaže spojené s nimi otravné. Medzitým v Amerike sú reklamy založené často na extrémne šialených výzvach a Subway je toho priamym príkladom.
Po najnovšej kampani spojenej so súťažou sa teraz po svete objavili tisícky ľudí, ktorých legálne krstné meno je Subway. Cieľ je jediný – získať sendviče v hodnote 50 000 dolárov od tohto reťazca úplne zadarmo.
Vymenil by si si meno za sendviče?
26. júla tento mega gigant streetfoodového priemyslu vyhlásil výzvu, v ktorej sa musíš zaregistrovať do formulára, na to, aby si vyhral darčekovú kartu v hodnote 50 000 dolárov. Celá výzva trvala pritom len 4 dni. Za tieto 4 dni sa ukázalo, že 10 000 ľudí nie je možno spokojných so svojím doterajším menom.
Ani zďaleka to nie je prvýkrát, čo Subway vyhlásil podobne šialenú súťaž. TODAY v roku 2020 informovalo, že sa podarilo Američanovi menom James Kunz získať doživotnú zásobu sendvičov zadarmo formou darčekových poukážok.
V tomto prípade si nemusel zmeniť meno, ale vytetovať veľké tetovanie s rozmermi približne 30 x 30 centimetrov na chrbát. Na tetovaní však muselo byť logo vtedajšej kampane „Subway Series“.
Why one Subway super fan camped out, endured FIVE HOURS OF PAIN for his first tattoo…a FOOTLONG (& wide) @SUBWAY Series Logo?
Why else…free food 🥪!https://t.co/wbfgzU8XnH pic.twitter.com/rBptnWKKar
— Dave Briggs (@davebriggstv) July 29, 2022
James Kunz vtedy pre TODAY povedal, že Subway miluje a toto tetovanie nikdy neoľutuje. Spoločnosť tiež rozdala neobmedzenú zásobu sendvičov na tri roky ďalším 8 fanúšikom, ktorí si dali tetovanie o veľkosti 7 x 7 cm informuje Forbes.
Subway vybudovali za 1 000 dolárov
História spoločnosti Subway sa podľa ich stránok začala v roku 1965, keď 17-ročný Fred DeLuca požiadal svojho rodinného priateľa Dr. Petra Bucka, jadrového fyzika, o radu, ako zaplatiť školné na vysokej škole. Ten prišiel s nápadom otvoriť si obchod so sendvičmi.
Do celého nápadu investovali v tom čase len 1 000 dolárov. Vtedy možno ešte ani len netušili, že týchto 1 000 dolárov zmení celý segment rýchleho občerstvenia.
Spoločnosť so sídlom v Milforde v štáte Connecticut vlastnia rodiny jej dnes už zosnulých zakladateľov Freda DeLucu a Petra Bucka už viac ako päť desaťročí.
Dnes sa Subway stal jednou z najväčších svetových značiek vo viac ako 100 krajinách s takmer 37 000 reštauráciami. S takýmto veľkým množstvom reštaurácií sa dostáva na druhú priečku po ešte väčšom McDonald’s.
Teraz hľadajú kupca
Spoločnosť Subway v súčasnosti hľadá firemného nákupcu. Portál Forbes píše, že si najala firmu JPMorgan Chase ako poradcu pre predaj v hodnote 10 miliárd dolárov.
Forbes ďalej informuje, že ich dlhodobá stratégia agresívnej expanzie do nových prevádzok prostredníctvom franšízových predajní ju v roku 2012 priviedla k najvyšším tržbám vo výške 18 miliárd dolárov, ale odvtedy tento objem klesá.
Vo februári však spoločnosť uviedla, že rok 2022 bol „rekordným rokom“, pričom sa môže pochváliť 9-percentným nárastom tržieb v rovnakých predajniach oproti roku 2021 a 29-percentným nárastom oproti roku 2020.
Zdroje: Subway , Subway, Today, Forbes