Sulík k očkovaniu vyzýva s plameniakom v rukách. „Nebuď ako Fero,“ odkazuje
- Mediálna kampaň na podporu očkovania na Slovensku stále nie je veľmi úspešná. Dokazovať to môže aj percento zaočkovanosti
- Najnovšie sa strana SaS snaží ľudí motivovať k očkovaniu na vlastnú päsť. Richard Sulík uverejnil video, ktorým sa snaží ľudom vysvetliť benefity očkovania
- Mediálna kampaň na podporu očkovania na Slovensku stále nie je veľmi úspešná. Dokazovať to môže aj percento zaočkovanosti
- Najnovšie sa strana SaS snaží ľudí motivovať k očkovaniu na vlastnú päsť. Richard Sulík uverejnil video, ktorým sa snaží ľudom vysvetliť benefity očkovania
Mediálna kampaň na podporu očkovania na Slovensku nie je stále výrazná. Možno ju zvýrazní ružový plameniak ministra hospodárstva. Najnovšie sa o výhodách očkovania snažia ľudí presvedčiť traja muži zo SaS. Richard Sulík dnes na svojom facebookovom profile uverejnil už druhé video, v ktorom ľudí vyzýva na očkovanie.
Sulíkovi vo videu sekunduje minister školstva Branislav Gröhling a štátny tajomník MZVEZ SR Martin Klus. Trio nehercov sa pokúša o stvárnenie dovolenkárov, ktorí sa na dovolenku dostanú len vďaka vďaka Greenpasu.
Nebuď ako Fero
Hneď na začiatku videa hľadajú Fera, ktorý sa bál „pichnutia“, tak musel zostať v karanténe. Sulík k videu napísal, aby ľudia neboli ako Fero. „Prajem vám peknú nedeľu. A choďte sa zaočkovať, je to pre vaše dobro,“ doplnil.
https://www.facebook.com/RichardSulik/videos/522701145671722/
Video sa od ostatných, ktoré boli doteraz v kampani použité, líši svojou ľahkou formou.
Dovolenkárom, teda Sulíkovi, Gröhlingovi a Klusovi, nejdú otvoriť dvere na aute. Podarí sa im to až v momente, kedy Klus vytiahne Greenpas. „Chlapi, ja mám ten Greenpas, ja to otvorím ako taký fukot, veď ten otvorí všetky dvere,“ hovorí pri tom Klus.
Trio SaS zrejme cenu za najlepšiu očkovaciu reklamu nezíska, no na Slovensku sa každá reklama o benefitoch očkovania počíta.
Mediálna kampaň nie je účinná, pripravuje sa nová
Denník N informoval, že Lengvarského rezort vyberá vhodnú agentúru na ďalšiu očkovaciu kampaň. Zdá sa, že súčasné reklamy potrebné percento ľudí neoslovili.
„Ministerstvo zdravotníctva vyhlásilo súťaž pre reklamné agentúry, ktoré majú vymyslieť novú reklamnú kampaň. A aj keď už súťaž prebieha, ministerstvo zdravotníctva na túto kampaň ešte stále nedostalo peniaze od rezortu financií,“ informuje Denník N.
Čítajte viac z kategórie: Koronavírus
Zdroje: Facebook/ Richard Sulík, Denník N