Svetová filmová hviezda urobila z obyčajnej tequily svetový fenomén, ktorý láme rekordy

  • Na trh sa dostala na začiatku pandémie
  • The Rock s ňou prepísal viacero rekordov
  • Za fenomén súčasnosti môže vďačiť skvelému marketingu
dwayne johnson tequila the rock
Reprofoto: Instagram/therock, teremana
  • Na trh sa dostala na začiatku pandémie
  • The Rock s ňou prepísal viacero rekordov
  • Za fenomén súčasnosti môže vďačiť skvelému marketingu

Poznať ho môžeš z filmovej série Rýchlo a zbesilo, moderných pokračovaní Jumanji či Pobrežnej hliadky alebo ako bývalého profesionálneho wrestlera. Dwayne Johnson, známy tiež pod prezývkou The Rock, však nie je známy iba svojím výnimočným talentom v ringu či na filmovom plátne.

Do povedomia širokej verejnosti sa už dostáva aj jeho úspech v gastropriemysle. Jeho vášeň pre tequilu sa v posledných rokoch prejavila vytvorením jednej z najrýchlejšie rastúcich značiek tequily na svete s názvom Teremana Tequila. 

Do sveta sa dostala spolu s covidom

Teremana Tequila bola do sveta vypustená v marci 2020, teda presne v čase, keď svet zasiahla pandémia covid-19, uvádza Rolling Stone. Aj napriek tomu sa však značka rýchlo dostala do povedomia spotrebiteľov a dosiahla obrovský úspech.

Podľa Daily Soap Dish sa v roku 2021 predalo viac ako 600-tisíc prepraviek Teremany, ktoré pozostávali z 12 fliaš s objemom 750 mililitrov. Vďaka tomuto vysokému predaju sa z nej stala najrýchlejšie rastúca tequila v histórii. Vďaka svojej kvalite, chuti a dostupnosti sa Teremana zaradila medzi jedenásť najpredávanejších značiek tequily na svete.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Dwayne Johnson (@therock)

Podľa vlastných slov Dwaynea Johnsona je Teremana „tequilou ľudí“. Väčšina jeho úspechu je spojená s osobným angažovaním sa Johnsona v celej ceste tejto značky od výroby cez marketing až po predaj.

Johnson na propagáciu svojich produktov často používa svoje sociálne mediálne platformy, na Instagrame vytvoril „Teremana Tuesdays“, teda sériu livestreamov, v ktorých sa každý utorok rozprával so svojimi fanúšikmi a vytváral s nimi bližšie spojenie, pričom popíjal svoju Teremanu.

Táto priama angažovanosť herca vyústila v rekordný predaj, pričom iba v roku 2020 sa podľa Food & Wine predalo viac ako 300-tisíc prepraviek.

Tequila je vyrábaná v malej mexickej dedinke uprostred ničoho

Teremana, ktorá v preklade znamená „Duch Zeme“, je vyrábaná v malej mexickej dedinke Jesús María obklopenej horami Jalisco Highlands.

Každý krok procesu výroby, od zberu zrelých agáv cez pomalé praženie v tradičných tehlových rúrach až po destiláciu v ručne vyrobených medených kotloch, je starostlivo kontrolovaný, čo vytvára svetlú a plnú chuť tequily, uvádza Teremana.

Rozšírenie ponuky značky na Añejo variant vyvoláva v milovníkoch tequily po celom svete ešte väčšiu túžbu otestovať túto značku. Súčasťou tejto príchute sú bohaté tóny dubu, vanilky a pražených agáv s ľahko sladkým a komplexným záverom. V dubových sudoch po americkej whiskey pritom odpočívala vyše 12 mesiacov a neobsahuje pridaný cukor, píše Alkohol.cz.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Teremana Tequila (@teremana)

Cieľom značky Teremana je strategicky rozšíriť svoje pôsobenie nielen na domácom, ale aj na medzinárodnom trhu. Dwayne Johnson a Teremana taktiež v minulosti prejavili podporu miestnym reštauráciám a zákazníkom tým, že ponúkli odmenu do výšky 10 dolárov tomu, kto si objednal Teremanu s avokádovým pokrmom guacamole.

Teremana Tequila je preto jasným dôkazom, že sila osobnej značky, kvalitného produktu a strategického marketingu môže vytvoriť fenomén. Nejde pritom iba o samostatný úspech Dwayna Johnsona, ale aj všetkých tých, ktorí sú súčasťou tejto úžasnej cesty.

Herec vlastní aj mnohé iné produkty vrátane energetického drinku Zoa a stará sa o svoju produkčnú spoločnosť Seven Bucks, ktorú spoluzaložil so svojou bývalou manželkou Danny Garciovou ešte v roku 2012. Počas svojho manželstva si vybudovali silné puto, ktoré pretrváva a dnes ho využívajú v spoločných biznisových aktivitách.

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Zdroje: Rolling Stone, Food & Wine, Daily Soap Dish, Teremana, Alkohol.cz

Najnovšie videá

Trendové videá