Svetová filmová hviezda urobila z obyčajnej tequily svetový fenomén, ktorý láme rekordy
- Na trh sa dostala na začiatku pandémie
- The Rock s ňou prepísal viacero rekordov
- Za fenomén súčasnosti môže vďačiť skvelému marketingu
- Na trh sa dostala na začiatku pandémie
- The Rock s ňou prepísal viacero rekordov
- Za fenomén súčasnosti môže vďačiť skvelému marketingu
Poznať ho môžeš z filmovej série Rýchlo a zbesilo, moderných pokračovaní Jumanji či Pobrežnej hliadky alebo ako bývalého profesionálneho wrestlera. Dwayne Johnson, známy tiež pod prezývkou The Rock, však nie je známy iba svojím výnimočným talentom v ringu či na filmovom plátne.
Do povedomia širokej verejnosti sa už dostáva aj jeho úspech v gastropriemysle. Jeho vášeň pre tequilu sa v posledných rokoch prejavila vytvorením jednej z najrýchlejšie rastúcich značiek tequily na svete s názvom Teremana Tequila.
Do sveta sa dostala spolu s covidom
Teremana Tequila bola do sveta vypustená v marci 2020, teda presne v čase, keď svet zasiahla pandémia covid-19, uvádza Rolling Stone. Aj napriek tomu sa však značka rýchlo dostala do povedomia spotrebiteľov a dosiahla obrovský úspech.
Podľa Daily Soap Dish sa v roku 2021 predalo viac ako 600-tisíc prepraviek Teremany, ktoré pozostávali z 12 fliaš s objemom 750 mililitrov. Vďaka tomuto vysokému predaju sa z nej stala najrýchlejšie rastúca tequila v histórii. Vďaka svojej kvalite, chuti a dostupnosti sa Teremana zaradila medzi jedenásť najpredávanejších značiek tequily na svete.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Podľa vlastných slov Dwaynea Johnsona je Teremana „tequilou ľudí“. Väčšina jeho úspechu je spojená s osobným angažovaním sa Johnsona v celej ceste tejto značky od výroby cez marketing až po predaj.
Johnson na propagáciu svojich produktov často používa svoje sociálne mediálne platformy, na Instagrame vytvoril „Teremana Tuesdays“, teda sériu livestreamov, v ktorých sa každý utorok rozprával so svojimi fanúšikmi a vytváral s nimi bližšie spojenie, pričom popíjal svoju Teremanu.
Táto priama angažovanosť herca vyústila v rekordný predaj, pričom iba v roku 2020 sa podľa Food & Wine predalo viac ako 300-tisíc prepraviek.
Tequila je vyrábaná v malej mexickej dedinke uprostred ničoho
Teremana, ktorá v preklade znamená „Duch Zeme“, je vyrábaná v malej mexickej dedinke Jesús María obklopenej horami Jalisco Highlands.
Každý krok procesu výroby, od zberu zrelých agáv cez pomalé praženie v tradičných tehlových rúrach až po destiláciu v ručne vyrobených medených kotloch, je starostlivo kontrolovaný, čo vytvára svetlú a plnú chuť tequily, uvádza Teremana.
Rozšírenie ponuky značky na Añejo variant vyvoláva v milovníkoch tequily po celom svete ešte väčšiu túžbu otestovať túto značku. Súčasťou tejto príchute sú bohaté tóny dubu, vanilky a pražených agáv s ľahko sladkým a komplexným záverom. V dubových sudoch po americkej whiskey pritom odpočívala vyše 12 mesiacov a neobsahuje pridaný cukor, píše Alkohol.cz.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Cieľom značky Teremana je strategicky rozšíriť svoje pôsobenie nielen na domácom, ale aj na medzinárodnom trhu. Dwayne Johnson a Teremana taktiež v minulosti prejavili podporu miestnym reštauráciám a zákazníkom tým, že ponúkli odmenu do výšky 10 dolárov tomu, kto si objednal Teremanu s avokádovým pokrmom guacamole.
Teremana Tequila je preto jasným dôkazom, že sila osobnej značky, kvalitného produktu a strategického marketingu môže vytvoriť fenomén. Nejde pritom iba o samostatný úspech Dwayna Johnsona, ale aj všetkých tých, ktorí sú súčasťou tejto úžasnej cesty.
Herec vlastní aj mnohé iné produkty vrátane energetického drinku Zoa a stará sa o svoju produkčnú spoločnosť Seven Bucks, ktorú spoluzaložil so svojou bývalou manželkou Danny Garciovou ešte v roku 2012. Počas svojho manželstva si vybudovali silné puto, ktoré pretrváva a dnes ho využívajú v spoločných biznisových aktivitách.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Zdroje: Rolling Stone, Food & Wine, Daily Soap Dish, Teremana, Alkohol.cz