Svetové značky využili „boom“ okolo Game of Thrones a predstavili perfektné reklamy
- Patríš medzi fanúšikov Game of Thrones alebo ťa to obišlo?
- Spôsob, akým rôzne svetové značky využili popularitu seriálu, si však zaslúži aj tvoju pozornosť
- Oreo, adidas, Ikea či KFC - všetky tieto značky sa zviezli na vlne „hypu" okolo tohto seriálu
- Patríš medzi fanúšikov Game of Thrones alebo ťa to obišlo?
- Spôsob, akým rôzne svetové značky využili popularitu seriálu, si však zaslúži aj tvoju pozornosť
- Oreo, adidas, Ikea či KFC - všetky tieto značky sa zviezli na vlne „hypu" okolo tohto seriálu
Je úplne jedno či si fanúšikom, ktorý odratával dni do premiéry, alebo ťa to úplne obišlo a nedostal si sa ani k jednej časti. Je isté, že premiéru finálnej série celosvetovo úspešného seriálu Game of Thrones si určite zachytil. Prvú časť poslednej ôsmej série odpremiérovala televízia HBO v nedeľu a o tom, že zožala obrovský úspech, nepochybuje asi nikto.
„Hype“ týkajúci sa premiéry seriálu sa rozhodli využiť aj mnohé svetové značky a spoločnosti, vďaka čomu sme svedkami skvelých reklám a kampaní, ktoré ešte viac zdvihli záujem o poslednú sériu.
IKEA
Podľa nášho názoru bola jednou z najlepších kampaní s podtónom témy Game of Thrones aktuálna reklamna kampaň od Ikea, v ktorej nábytkársky gigant hľadá odpoveď na otázku, „kto zasadne na trón?“. Reklama nás zaujala natoľko, že sme jej venovali samostatný článok. Ak si ho premeškal, viac sa dozvieš v našom článku.
https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1774663492634293/?type=3
KFC
Ďalším, kto využil jeho popularitu, bol všetkým známy fastfood KFC, ktorý nadviazal na minuloročnú kampaň #hotandspicy v ktorej nahrádzal oheň šľahajúci z raketoplánu pri štarte, pri zrýchlení dragsteru alebo u explózie na štýl Power Rangers svojimi nugetkami. O tejto kampani v minulom roku informoval portál Campaignbriefasia.com. Aktuálne zareagovalo KFC naozaj trefne a vytvoril gif draka šľahajúceho oheň, ehm nugetky :).
https://www.instagram.com/p/BwN20c_g0i4/
adidas
Príležitosť využila aj nemecká značka športového oblečenia a obuvi adidas, ktorá vytvorila limitované prevedenie svojich ikonických Ultra boost tenisiek vo farbách Game of Thrones. Celkovo vzniklo 6 rôznych farebných prevedení, ktoré sú dostupné aj u nás na oficiálnej stránke adidas.sk s cenovkou 179,95 eur.
https://www.instagram.com/p/BwP_mXJFKDv/
Mountain Dew
Obyčajná biela plechovka nepôsobí na prvý pohľad zvláštne, no v skutočnosti skrýva tajomstvo. Konkrétne ide o zoznam zabitých postáv v seriáli, ktorých mená sa na plechovke objavia len vtedy, keď je dostatočne vychladená, informuje portál Thedailymeal.com . Nejde síce o prvý príklad takéhoto balenia, no aj napriek tomu ide o skvelý marketingový ťah.
Oreo
Limitovaná edícia Oreo sušienok sa dostala do regálov USA pred premiérou s cieľom navnadiť fanúšikov na dlho očakávané vyvrcholenie seriálu. „V spoločnosti Oreo stále hľadáme nové spôsoby, ako hravo využiť súčasné trendy. Game of Thrones je jedným z najdiskutovanejších seriálov generácie, takže partnerstvo s HBO bolo skvelým spôsobom, ako priniesť niečo nečakané do našej klasickej ponuky, a ako vzdať poctu seriálu“ cituje vyjadrenie brand manažérky spoločnosti Oreo portál Usatoday.com
https://www.instagram.com/p/BwFayFnhZtE/
+MGM Resorts
Jedna z najznámejších hotelových sieti MGM Resorts sa v Las Vegas pred svojim hotelom a kasínom Bellagio pýši nádhernou fontánou. Tá sa pred pár dňami „rozhýbala“ do melódie titulnej skladby seriálu a video zavesila hotelová sieť na svoj účet Twitter.
https://twitter.com/MGMResortsIntl/status/1112925094731407360
zdroje: adweek.com; campaignbriefasia.com; thedailymeal.com; eu.usatoday.com
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy