Svetoznáma značka spodnej bielizne prichádza na Slovensko. Prvú predajňu otvorí v známom obchodnom dome

  • Svetoznáma značka luxusnej spodnej bielizne tu otvorí na jar 2025 svoju prvú predajňu
  • Victoria's Secret ponúkne ikonické produkty
spodná bielizeň
Ilustračný obrázok Canva
  • Svetoznáma značka luxusnej spodnej bielizne tu otvorí na jar 2025 svoju prvú predajňu
  • Victoria's Secret ponúkne ikonické produkty

Svetoznáma značka luxusnej spodnej bielizne Victoria’s Secret čoskoro otvorí svoju prvú predajňu na Slovensku. Obchod bude situovaný v bratislavskom nákupnom centre Nivy centrum a jeho otvorenie je naplánované na jar 2025.

Informáciu priniesol ako prvý portál Refresher. Známa značka, ktorá už desaťročia určuje trendy v oblasti dámskej spodnej bielizne, si prešla mnohými kontroverziami. My sme zisťovali, čo značka ponúkne v prvom oficiálnom obchode na Slovensku. 

Victoria’s Secret založili v roku 1977 absolventi Stanfordskej univerzity Roy a Gaye Raymondovci. V 80. rokoch predali prvých päť obchodov Lesovi Wexnerovi, ktorý značku priviedol k miliardovým ziskom.

Pod jeho vedením sa Victoria’s Secret stala najväčším predajcom spodnej bielizne v USA. Názov je inšpirovaný viktoriánskou érou a odkazuje na kráľovnú Viktóriu, pričom „tajomstvom“ je to, čo sa skrýva pod bielizňou.

Príchod na Slovensko

Bratislavská predajňa v Nivy centre bude prvou na slovenskom trhu. „Môžeme potvrdiť, že prvá predajňa ikonickej značky Victoria’s Secret bude v Nivy centre. Veľmi sa tešíme, že tento jedinečný a celosvetovo známy koncept prinesieme zákazníkom už na jar tohto roka,“ uviedla hovorkyňa centra Beáta Móriová.

Slovenské zákazníčky tak budú mať možnosť zažiť nový koncept značky, ktorá sa snaží kombinovať luxus s inkluzivitou a moderným pohľadom na ženskú krásu.

„Nivy centrum je jednou z najobľúbenejších nákupných destinácií v Bratislave a najnavštevovanejším nákupným centrom. Naším cieľom je prinášať zákazníkom koncepty, ktoré sú jedinečné a z nakupovania robia zážitok. Veľmi sa tešíme, že značka Victoria’s Secret sa rozhodla pre svoj trhový debut práve u nás. V sortimente nebudú chýbať ikonické kolekcie spodnej bielizne, nočnej bielizne, parfémov či kozmetiky. S blížiacim sa otvorením na jar tohto roka bude k dispozícii určite viac detailov,“ vyjadrila sa Móriová pre Startitup.

Očakávaný príchod značky Victoria’s Secret do bratislavského Nivy centra naznačuje aj ružový panel v obchodnom centre. Na panely je nápis „UŽ ČOSKORO“ a „JAR 2025“. Marketingové oddelenie obchodného centra zatiaľ neposkytlo presný dátum otvorenia. 

pjimage – 2021-06-23T124306.572
zdroj: Instagram/Victorias Secret BR Instagram/Victorias Secret

Cesta k sláve plná kontroverzií

Značka sa preslávila najmä vďaka luxusným módnym prehliadkam a tzv. „Victoria’s Angels“ – modelkám svetovej úrovne. Medzi najznámejšie „anjeliky“ patrili Alessandra Ambrosio, Heidi Klum či Adriana Lima. Z českých modeliek získali prestížne krídla Daniela Peštová a Karolína Kurková.

Významným prvkom sa stala aj „Fantasy Bra“ – diamantami zdobená podprsenka, ktorej prvú verziu predviedla Claudia Schiffer v roku 1996. Jej hodnota v roku 2018 dosiahla už miliardu dolárov.

Napriek úspechu čelila značka kritike za jednostranné prezentovanie krásy a odmietanie diverzity. Prvú plus size modelku predstavili až v roku 2012. Zlomovým sa stal rok 2019, keď došlo k zrušeniu tradičnej módnej prehliadky a zatvoreniu približne 250 predajní po celom svete. Značka čelila aj škandálom týkajúcim sa šikany zamestnancov a kontroverzným vyjadreniam bývalého marketingového šéfa o plus size a transrodových modelkách.

Nová éra

Victoria’s Secret v súčasnosti prechádza radikálnou transformáciou, ktorá sa začala už pred niekoľkými rokmi. Ako sme informovali v článku ešte v roku 2021, namiesto anjelikov predstavila VS Collective, skupinu siedmich úspešných žien vrátane športovkýň, aktivistiek a novinárok. Medzi ne patrili futbalistka Megan Rapinoe, novinárka Amanda de Cadenet či modelka Paloma Elsesser.

Cieľom je prezentovať rozmanitosť a podporovať postavenie žien v spoločnosti. Výkonný riaditeľ Martin Waters zdôraznil potrebu zmeny perspektívy: „Potrebujeme prestať robiť veci tak, ako to chcú muži, a začať ich robiť tak, ako to chcú ženy.“

Čítajte viac z kategórie: Móda

Zdroje: Refresher, Startitup

Najnovšie videá

Trendové videá