Takto by vyzerali značky, keby sa dali na minimalizmus
- O tieto ukážky sa postaral istanbulský dizajnér Mehmet Gözetlik
- Svoj projekt nazval Minimalism Effect in the Maximalist Market
- Pohral sa s niekoľkými ikonickými medzinárodnými značkami a aplikoval narastajúci minimalistický efekt
- O tieto ukážky sa postaral istanbulský dizajnér Mehmet Gözetlik
- Svoj projekt nazval Minimalism Effect in the Maximalist Market
- Pohral sa s niekoľkými ikonickými medzinárodnými značkami a aplikoval narastajúci minimalistický efekt
Hlavným cieľom bolo prísť na to, koľko elementov môžeš odobrať z obalu produktu tak, aby bol stále jasné, o čo sa jedná. A tak niektoré produkty vyzerajú úplne jednoducho, ale ty aj tak vieš, že sú to tvoje obľúbené cukríky M&M’s, minerálna voda Evian alebo cukríky Smint.
Zdroj, obrázky: ucreatve.com
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy