Takto by vyzerali známe logá značiek, ak by boli navrhnuté v umeleckom štýle Bauhaus
- V súčastnosti vládne reklamám a celkovo marketingu prepracované vizuálne spracovanie
- Tie najznámejšie spoločnosti platia desaťtisíce eur za svoje logá, ktoré ich reprezentujú po celom svete
- Čo ak by sa ale známe logá pretransformovali do vizuálu podľa umeleckého smeru Bauhaus? Výsledok stojí za to
- V súčastnosti vládne reklamám a celkovo marketingu prepracované vizuálne spracovanie
- Tie najznámejšie spoločnosti platia desaťtisíce eur za svoje logá, ktoré ich reprezentujú po celom svete
- Čo ak by sa ale známe logá pretransformovali do vizuálu podľa umeleckého smeru Bauhaus? Výsledok stojí za to
Umelecký smer Bauhaus bol založený ešte v roku 1919 a skončený v roku 1933, keď nacisti prevzali kontrolu nad Nemeckom. Pri príležitosti osláv výročia 100 rokov od založenia smeru si portál pre talenty v oblasti vizuálu a dizajnu 99designs pripravil súťaž, ktorej cieľom bolo vytvoriť návrhy, ako by vyzerali známe logá značiek, ak by boli poznačené štýlom Bauhaus.
Do súťaže sa zapojilo viac ako 1 500 rôznych návrhov a niektore kúsky naozaj stáli zato. Redizajnu v štýle Bauhaus sa dočkali aj logá takých značiek ako napr. Adidas, Android, Walmart, Lego, AC/DC či Burger King.
Víťazom súťaže sa stal dizajner s používateľským menom Jaseng99, ktorý sa postaral o redizajn loga spoločnosti Adidas.
Veríme, že niektoré z návrhov by sa v prípade ich používania značkou tešili veľkej obľube aj v súčasnosti. V našej galérií si môžeš pozrieť niektoré z návrhov, ktoré nás zaujali najviac, a na tomto odkaze si môžeš pozrieť všetky návrhy, ktoré sa do súťaže zapojili.
https://www.instagram.com/p/BuswokmhzbE/?utm_source=ig_web_copy_link
zdroj: adweek.com; 99designs.com
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy