Takto by vyzerali známe logá značiek, ak by boli navrhnuté v umeleckom štýle Bauhaus

  • V súčastnosti vládne reklamám a celkovo marketingu prepracované vizuálne spracovanie
  • Tie najznámejšie spoločnosti platia desaťtisíce eur za svoje logá, ktoré ich reprezentujú po celom svete
  • Čo ak by sa ale známe logá pretransformovali do vizuálu podľa umeleckého smeru Bauhaus? Výsledok stojí za to
99designs.com/Vladimir Nikolic+Asaad™
  • V súčastnosti vládne reklamám a celkovo marketingu prepracované vizuálne spracovanie
  • Tie najznámejšie spoločnosti platia desaťtisíce eur za svoje logá, ktoré ich reprezentujú po celom svete
  • Čo ak by sa ale známe logá pretransformovali do vizuálu podľa umeleckého smeru Bauhaus? Výsledok stojí za to

Umelecký smer Bauhaus bol založený ešte v roku 1919 a skončený v roku 1933, keď nacisti prevzali kontrolu nad Nemeckom. Pri príležitosti osláv výročia 100 rokov od založenia smeru si portál pre talenty v oblasti vizuálu a dizajnu 99designs pripravil súťaž, ktorej cieľom bolo vytvoriť návrhy, ako by vyzerali známe logá značiek, ak by boli poznačené štýlom Bauhaus.

Do súťaže sa zapojilo viac ako 1 500 rôznych návrhov a niektore kúsky naozaj stáli zato. Redizajnu v štýle Bauhaus sa dočkali aj logá takých značiek ako napr. Adidas, Android, Walmart, Lego, AC/DC či Burger King.

Víťazom súťaže sa stal dizajner s používateľským menom Jaseng99, ktorý sa postaral o redizajn loga spoločnosti Adidas.

Veríme, že niektoré z návrhov by sa v prípade ich používania značkou tešili veľkej obľube aj v súčasnosti. V našej galérií si môžeš pozrieť niektoré z návrhov, ktoré nás zaujali najviac, a na tomto odkaze si môžeš pozrieť všetky návrhy, ktoré sa do súťaže zapojili.

https://www.instagram.com/p/BuswokmhzbE/?utm_source=ig_web_copy_link

zdroj: adweek.com; 99designs.com

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Najnovšie videá

Trendové videá