Dve Slovenky valcujú trh výrobou vlastného oblečenia, pomáhajú ním očistiť planétu od plastového odpadu
- Kika a Jarka sa pred niekoľkými rokmi rozhodli založiť značku určenú pre milovníkov jógy
- Dnes sú súčasťou výbavy mnohých športovcov
- Kika a Jarka sa pred niekoľkými rokmi rozhodli založiť značku určenú pre milovníkov jógy
- Dnes sú súčasťou výbavy mnohých športovcov
Pre niekoho rozvinutejšia forma strečingu, pre iných životný štýl. Nech už patríš do ktorejkoľvek skupiny, dôležité je cítiť sa počas jógy pohodlne.
Pocit komfortu vo veľkej miere súvisí s oblečením, v ktorom cvičíš. Značiek toho športového je na trhu nepochybne veľa. Jednou z tých slovenských je brand Yoginess, ktorý je dokonalým spojením umenia a športu.
Stoja za ním dve kamarátky – Kika Kósová a Jarka Jančíková, ktorým podobný druh odevu z lokálnej dielne chýbal. Teda, aby sme boli presnejší, kamarátkami sa stali až neskôr. Pred založením značky boli totiž „obyčajnými“ kolegyňami.
Po prvom spoločnom brainstormingu sa rozhodli založiť značku, ktorá bude mať nielen hravý dizajn, ale aj zabezpečí pocit pohodlia počas cvičenia.
Vzniku produktov nepredchádzalo hľadanie väčších investorov, jednoducho použili prostriedky, ktoré mali samy našetrené. Aj napriek tomu, že ich vstupný vklad nepredstavoval nijaké horibilné sumy, dokázali vytvoriť značku, ktorej celkové výnosy v roku 2019 dosiahli sumu 63 203 €.
Pre porovnanie, v roku 2018 sme hovorili o čiastke 27 691 €. Tržby značke v roku 2019 narástli o 126 %. V roku 2020 to už bolo tržby boli 125 484 eur.
Z plátna priamo na produkt
Po zakúpení legín tejto značky budeš mať v skrini hotové umelecké dielo. Nie metaforicky, ale vážne. Kika a Jarka dizajn produktov najskôr namaľujú na plátno a neskôr pretavia do vizuálu jednotlivých látok.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- V minimalistických ilustráciách sa dokonale podčiarkuje jemnosť ženskosti, ktorá v sebe ale ukrýva ohromnú silu, vravia zakladateľky
- Inšpiráciou sú hlavne Japonsko a more, čo je vidieť na prvý pohľad
- Pod ich brandom vznikla aj EKO kolekcia Seaqual. O čo ide?
- Na svoje si prídu aj tí, ktorí radšej volia klasiku
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy