Tesco plánuje na trh uviesť novú značku, chce konkurovať Lidlu
- Nová sieť supermarketov by mala dostať názvo Jack’s podľa zakladateľa Tesca Jacka Cohena
- Na britskom trhu má byť konkurenciou Lidlu a Aldo, zákazníkov si chce získať na diskontné ceny
- Nová sieť supermarketov by mala dostať názvo Jack’s podľa zakladateľa Tesca Jacka Cohena
- Na britskom trhu má byť konkurenciou Lidlu a Aldo, zákazníkov si chce získať na diskontné ceny
V priebehu budúceho týždňa sa trh supermarketov v Británii rozrastie o nové meno. Novú značku uvedie reťazec Tesco.
Ako uvádza portál TheGuardian, nová sieť sa bude volať Jack’s. Tento názov získala podľa zakladateľa Tesca Jacka Cohena. Reťazec má byť konkurenciou nemeckého Lidl a Aldi, z čoho vyplýva, že zákazníkov si bude chcieť získať najmä na diskontné ceny produktov.
Reťazec je však aktuálne skúpy na informácie. Podľa portálu prinútil zamestnancov a dodávateľov, ktorí na projekte pracujú, aby podpísali dohody o nezverejňovaní informácie a celkovo o plánoch značky.
Očakáva sa, že Jack’s bude tvoriť 100 obchodov, vrátane približne 60-tich supermarketov Metro, ktoré sa aktuálne snažia o prežitie.
Tesco má aktuálne na britskom trhu vyše 2 600 prevádzok. Správu o tom, či Jack’s príde niekedy v blízkej budúcnosti aj na Slovensko, budeme aktualizovať.
Zdroj: www.theguardian.com
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy