TikTok žije kauzou bizarnej influencerky. Jej mŕtveho miláčika našli pohodeného pri košoch

  • Česká influencerka nechala uhynuté morča pri smetných košoch
  • Sama sa k tomu priznala
  • TikTok si ju poriadne podal, ľudia tvrdia, že zvieratko zabila
shopaholic adel kauza morča
Reprofoto: TikTok/šukaholikprdel, Dominik Maaz
  • Česká influencerka nechala uhynuté morča pri smetných košoch
  • Sama sa k tomu priznala
  • TikTok si ju poriadne podal, ľudia tvrdia, že zvieratko zabila

Česko dnes žilo najmä voľbou nového prezidenta. No zatiaľ čo voliči chodili k urnám, internet si žil vlastným životom. Na TikToku sa objavilo (už odstránené) video, ktorého obsah zdvihol zo stoličky všetkých milovníkov zvierat.

Autor videa natočil odpadkové koše, pri ktorých bola vyhodená klietka s uhynutým morským prasiatkom a všetkým príslušenstvom. Neskôr video pridal iný používateľ, ak máš citlivejšiu povahu, dôrazne neodporúčame ho pozerať.

Ľudia hneď spoznali, že ide o bezsrsté morča menom Smíšek kontroverznej influencerky, ktorá si hovorí Shopaholic Adel. Klietka, miska, hračky aj vzhľad uhynutého zvieratka sú rovnaké, aké prezentovala vo svojich videách.

Kontroverzná infuencerka a youtuberka

Shopaholic Adel je kontroverznou postavičkou na influencerskej scéne. Spočiatku sa jej fanúšikovia zabávali na jej ikonických hláškach, bizarných odpovediach na otázky, pokusoch o varenie či jej „hauloch“ z obchodov. Už v lete však influenceri odštartovali iniciatívu #srpenbezadel, teda august bez Adel, čím dali najavo, že ju už nemienia podporovať.

Svojho času dokonca prišla o asi 100 000 followerov a vo videu sa z toho zosypala. Dnes má asi 16-tisíc followerov na TikToku, 150-tisíc na Instagrame a na YouTube viac ako 52-tisíc odberateľov. Kritizovali ju aj kvôli merchu, ktorým porušila ochrannú známku známeho reťazca, ale terčom posmechu bola aj kvôli údajnému nevýhodnému predaju bytu a auta. 

To, čo Shopaholic Adel vyviedla tentokrát, však prekračuje všetky medze. Mnohí tiktokeri natočili reakčné videá, kde influencerku obviňujú, že morča zabila. Ona sama neskôr uviedla, že zvieratko jednoducho zomrelo a nemala ho kam dať, lebo „nemá záhradu“. 

@simca_77

#shopaholicadelrealita #shopaholicadel #stopshopaholicadel #trendy #fpy_tiktok #fpyシ #trend #fpy #2023 #fyyyyy #protebe #lifestyle #tiktok #fpy_

♬ původní zvuk – 🌸 🆂🅸🅼🅾🅽🅰 🌸

Používatelia sa v komentároch naozaj hnevali. Veľa z nich poukázalo na to, že Adela a jej priateľ by si veľmi želali dieťa, no nedokážu sa postarať ani o hlodavca. 

Jedna z používateliek, ktorá natočila video s reakciou na kauzu s uhynutým morčaťom, upozornila na to, že Adel sa so svojím priateľom nasťahovala do nového bytu. Morča mali podľa nej nechávať v byte, v ktorom sa nekúrilo. K samotnej príčine úhynu sa ale influencerka nevyjadrila a tak zostáva predmetom bujarých špekulácií.

Mnohí komentujúci dokonca spomínajú aj to, že jej čivava je chorá, čo Adel tiež potvrdila v jednom zo svojich live vysielaní. Ihneď to rozvírilo špekulácie, či je pes v poriadku. Niektorí dokonca (zrejme zo žartu) prejavili strach o jej bábiku Markétku.

Pochybnosti sú aj o zdraví jej králika, na jednom zo živých vysielaní ho Adela mala držať pod vodou a testovať, dokedy vydrží. Neskôr sa na TikToku objavilo video, na ktorom je vyhodená klietka veľmi podobná tej, v ktorej bol spomínaný králik. K nemu sa však Adel nevyjadrila vôbec.

Adela v jednom z rozhovorov prezradila, že kontrola z veteriny, niečo ako zvieracia sociálka, u nej bola už viackrát. Nikdy však nenašli žiadne pochybenia.

Cringe, na ktorom sa ľudia bavia

O kariére influencerky sme ťa informovali v jednom z našich článkov. Svojho času bola skutočne populárna, jej hlášky ako „Upadla už někdy Markétce hlava?”, ktorú jej niekto položil, sa stali legendou. 

Shopaholic Adel jednoducho ľudí bavila – v zmysle slova, že sa na nej zabávali, pretože išlo o cringe naozaj obludných rozmerov. Na jej sláve sa tak začali priživovať mnohé české osobnosti, ktoré predstierali priateľstvo s ňou len kvôli nárastu počtu followerov. 

Na názor sme sa opýtali aj ľudí, ktorí sa sociálnym venujú už roky a naozaj profesionálne. Ako prvého sme oslovili Tonyho Dúbravca, ktorý sa sociálnym sieťam venuje už od roku 2013.

Okrem toho je tiež autorom populárneho podcastu Doba digitálna, kde sa venuje online marketingu, sociálnym sieťam i startupom. 

Na otázku, ako vníma celý hype ohľadom Shopaholic Adel, pre Startitup povedal: „Vnímam to tak, že tu máme v podstate nevinného človeka s evidentnou psychickou chorobou, ktorý si žije vo svojej vlastnej realite. A našlo sa dosť škodoradostných ľudí baviacich sa na jej videách, čím sa jej dostalo veľa pozornosti, ktorá ju do toho vlastného sveta ešte viac uzavrela. V posledných dňoch si však niekto povedal dosť a začal vyzývať ľudí, aby Shopaholic Adel nesledovali, pretože si to nezaslúži, čím jej nahlodávajú jej krásny svet.“

Najnovšie videá

Trendové videá