Tisíce ľudí majú nevídaný záujem o ich produkt. Slovenská rodina sa pustila do výroby doplnku, aký tu dlho chýbal
- REDFIR je značka, pod ktorou Michal a Daniela predávajú automatické opasky bez dierok
- Opasky sú ručne vyrábané v dielni s 27-ročnou tradíciou výroby
- REDFIR je značka, pod ktorou Michal a Daniela predávajú automatické opasky bez dierok
- Opasky sú ručne vyrábané v dielni s 27-ročnou tradíciou výroby
Odjakživa nosili klasické opasky s dierkami a často sa stretávali s tým, že im jednoducho nesedeli. Buď bol opasok po zapnutí príliš natesno alebo, naopak, voľný. Ideálne by bolo zapnúť ho práve uprostred dierok, čo je však nereálne. Potom narazili na opasky bez dierok.
Problém bol v tom, že išlo o opasky dovezené zo zahraničia a spracovanie nebolo kvalitné. V ponuke navyše boli iba čierne a hnedé varianty. A tak si povedali, prečo tento produkt nevyrábať lokálne. Založili značku REDFIR, ktorá je kombináciou priezviska ich predkov, a po približne roku príprav spustili predaj opaskov z ich dielne.
Ručne ich vyrábajú v dielni s 27-ročnou tradíciou kožiarskej výroby. K výrobe sú používané vybrané talianske hovädzinové usne.
„S nápadom na založenie značky a e-shopu prišiel môj manžel Michal. Mne sa tá myšlienka páčila, takže sme sa do toho v roku 2019 pustili spoločne. Minulý rok sa k nám pridal náš spoločník Gabriel,“ objasňuje spoluzakladateľka značky Daniela Červenáková.
Daniela už po strednej škole začala rovno pracovať a prešla si od pozície barmanky cez 12-hodinové šichty v sklade, prácu v reštaurácii až po kancelárske pozície. Michal má zase vyštudovanú chémiu a po škole pracoval ako obchodný zástupca pre priemyselné firmy.
„Nemali sme žiadne skúsenosti s podnikaním ani e-commerce, takže rozbeh nášho podnikania bol pomalý a náročný. Naopak, Gabriel priniesol veľké know-how z e-shopového sveta a marketingu a za posledný rok sme spolu prešli obrovský kus cesty a posunuli našu firmu výrazne vpred.“
Ich hlavným produktom sú opasky bez dierok s automatickou sponou. „Vedeli sme, že v zahraničí má tento produkt celkom úspech, ale lokálne ho stále veľa ľudí nepozná a nebola tu ani dostatočne široká ponuka.“
Objasňujú, že väčšinou sa dali zohnať iba čierne a hnedé opasky dovážané zo zahraničia. Napadlo im teda vyrábať tieto opasky lokálne, z kvalitných materiálov a v mnohých farebných prevedeniach.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Prečo nie je vždy dobré sa pri štarte podnikania pýtať na názor svojich kamarátov alebo rodiny
- Čo si myslia o financovaní nového biznis nápadu iba z vlastných zdrojov
- Vďaka čomu sa chcú stať jednotkou na európskom trhu
- Prečo šijú v Čechách a nie na Slovensku
- Môže vôbec lokálna značka mladého páru konkurovať masívnemu prílevu výrobkov z Ázie?
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom