Títo Slováci ručne vyrábajú organickú kozmetiku, ktorá je šetrná k prírode aj k tvojmu telu
- Soaphoria je slovenská kozmetika, ktorá ochranu životného prostredia berie naozaj vážne.
- Soaphoria je slovenská kozmetika, ktorá ochranu životného prostredia berie naozaj vážne.
Soaphoriu založili sestry Rita a Bianka Bodnárové. Už v detstve si vďaka svojej babičke, ktorá sa venovala bylinkám, vypestovali lásku k prírode. Tá nakoniec v roku 2014 vyústila v založenie značky prírodnej kozmetiky vo Veľkých Kapušanoch.
„Myšlienka vytvorenia značky Soaphoria bola inšpirovaná dovolenkou v Chorvátsku, odkiaľ sme si okrem nádherných spomienok priniesli aj kúsok ručne vyrobeného mydla. Fascinovala nás forma, akou dokázali miestne manufaktúry pretvoriť krásu prírody, bohatstvo jej liečivých účinkov a rozmanitosť jej vôní do rôznych kozmetických výrobkov,“ tvrdia zakladateľky na svojej stránke.
foto: FB/Soaphoria.eu
Dnes má Soaphoria približne 30 ľudí. Rita má na starosti výskum a vývoj nových výrobkov, zatiaľ čo za obchodnú a funkčnú stránku zodpovedá Bianka. Svoj biznis postavili na svojich princípoch a ich udržiavanie je pre ne prioritou.
Medzi produktami Soaphorie nájdeš ručne vyrábané mydlá, telové jogurty, pleťové krémy, tuhé šampóny a mnoho ďalších výrobkov. Pri všetkých používajú iba kvalitné suroviny z ekologických hospodárstiev, čo najmenšie množstvo „chémie“ a žiadne syntetické farbivá a konzervačné látky.
foto: FB/Soaphoria.eu
Soaphoria motivuje svojich zákazníkov aj k recyklácii sklenených obalov. Ak obaly vrátia, dostanú zľavu na ďalší nákup. Okrem toho všetky výrobky testujú na ľudských dobrovoľníkoch, nie na zvieratách.
„Netestované na zvieratách by nemal byť len slogan. Mal by predstavovať aj kroky implementované do správnej výrobnej praxe, od výberu dodávateľov ich ponúkaných surovín a aktívnych látok, balenie, uskladnenie až po testovanie hotových produktových konceptov pred ich uvádzaním na trh. Na etiketách našich produktov nájdete malé logo naznačujúce, že sme pyšní, že naše výrobky a suroviny neboli testované na zvieratách,“ tvrdí Soaphoria na svojej stránke.
foto: FB/Soaphoria.eu
Soaphoria nie je iba ďalšou značkou, ktorá sa snaží zviesť na „zelenej vlne“, ktorá sa v poslednom čase stáva čoraz populárnejšou. Ich záujem o životné prostredie nekončí za dverami výrobne. Je to ich životný štýl. A práve to dodáva ich biznisu tú správnu dávku autenticity.
„Aj mimo kozmetiky má bio v našich životoch miesto. Nejde nutne o „bio“, skôr by sme to nazvali „zdravý rozum“. Snažíme sa eliminovať nezdravé komponenty z každodenného života a to vo všetkých smeroch. Produkujeme čo najmenej odpadu, využívame zdroje vody s rozumom, uprednostňujeme obnoviteľné zdroje, recyklujeme, vyberáme si zdravšie alternatívy a hlavne doma vypestované potraviny bez chemických postrekov, upratujeme bez zbytočnej chémie. Ochranu prírody a životného prostredia ako i „bio formu života“ vnímame ako jeden celok a tým sa i riadime,“ tvrdí Soaphoria na svojej stránke.
foto: FB/Soaphoria.eu