TOP spoľahlivé modely po 100 000 km: Nový rebríček odhalil lídrov celého sveta
- Poznáme najnovšie dáta najspoľahlivejších áut po 100 000 kilometroch
- Experti jednotlivé modely poriadne „preklepli“
- Poznáme najnovšie dáta najspoľahlivejších áut po 100 000 kilometroch
- Experti jednotlivé modely poriadne „preklepli“
Piate skončilo Audi A4 Avant 2.0 TFSI. Dva chybové body si vyslúžilo pre vyššie obstarávacie náklady. Jeden chybový bod získal Seat Ateca Style, ktorému sa dali vytknúť len nepohodlné zadné sedadlá.
Tretie skončilo Audi A6 Avant sport 40 TDI S-tronic. Získalo jeden chybový bod pre problémový parkovací senzor. Na druhom mieste skončilo BMW Z4 s jedným chybovým bodom za vyššie náklady.
Najlepšie obstálo ďalšie Audi, konkrétne A3 Sportback g-tron, ktoré dostalo 0 chybových bodov.
Problémové značky
Na rebríček spoľahlivosti si v posledných týždňoch posvietili aj v Spojenom Kráľovstve. Spoločnosť Warrantywise zostavila podľa svojich údajov zo servisov rebríček konkrétnych najnespoľahlivejších vozidiel, informovali sme.
Na ostrovoch sa do TOP 5 zaradili hneď dve Tesly, konkrétne Model S na piatom mieste a Model X na štvrtom. S-ko neprekvapivo trpelo najmä elektrickými chybami a X-ko s odpružením. Priemerná cena opravy dosiahla cez 1 400 eur.
Tretím najhorším vozidlom sa stalo BMW M3 s problémovým motorom. Priemerná cena jeho opravy vyšla na 2 818 eur, no najvyššie náklady spôsobovala prevodovka, v jednom prípade až 13 932 eur.
Druhú priečku si podelili Land Rover Discovery a Range Rover. Často trpí ich elektronika, čo ťa v priemere vyjde na 2 347 EUR (Discovery) a 2 107 EUR (Range Rover). Najviac do očí bijúce opravy, ktoré zahŕňali poruchy motora, dosiahli až 29 550 EUR a 29 971 EUR.
A najhorším modelom sa stalo BMW i8. Hybridné športové auto trpelo elektrickými problémami s priemernou opravou 2 307 eur. Chyby však boli obzvlášť bežné a časté. Najdrahšia oprava stála 8 659 eur, no týkala sa spaľovacieho motora.