Toto je reklama, ktorá slúži na to, aby sa na ňu močilo

  • Každý vieme, aké skvelé je mať domáceho miláčika, ktorý nás obklopuje láskou.
  • No návšteva veterinára je utrpením nie len pre psa, ale aj pre majiteľa.
  • Vo francúzsku postavili billboardy, ktoré z moču vykonajú základnú zdravotnú kontrolu.
pexels.com/@rawpixel - pixabay.com/@pexels
  • Každý vieme, aké skvelé je mať domáceho miláčika, ktorý nás obklopuje láskou.
  • No návšteva veterinára je utrpením nie len pre psa, ale aj pre majiteľa.
  • Vo francúzsku postavili billboardy, ktoré z moču vykonajú základnú zdravotnú kontrolu.

Purina od Nestlé, ktorá vyrába produkty pre psov, rozbehla vo Francúzsku skvelú kampaň, ktorá je postavená na skutočnej interakcii psov s bilbordami. Informuje o tom AdAge.com.

Bilbordy sú vybavené špeciálnou technológiou, ktorá v reálnom čase dokáže analyzovať moč psa a odhaliť zdravotné problémy našich miláčikov. Táto kampaň doslova láka psíkov, aby sa na ne vymočili a slúži ako „pouličná“ veterinárna stanica. Za výrobou týchto bilbordov stojí francúzska spoločnosť McCann Paris.

Technológia používa feromóny, ktoré prilákajú psov. Po tom, ako vykonajú svoju potrebu, prebehne niekoľko testov za menej ako 30 sekúnd, ktoré vyhodnotia zdravotné problémy štvornohých priateľov. Na interaktívnej obrazovke sa objaví buď odporúčanie na konkrétnu Purina diétu, alebo odkáže majiteľa psa k návšteve veterinára. Zároveň je možné stiahnuť si výsledky kontroly a vziať ich so sebou k veterinárovi, uvádza portál Ibbonline.com.

„Vo Francúzsku viac ako milión psov neabsolvovalo v roku 2018 ani jednu veterinárnu prehliadku. Nesmieme zabúdať, že naši chlpatí priatelia nám nevedia povedať, ak ich niečo bolí. Bohužiaľ, z našich skúsenosti, diagnóza a liečba sú často poskytované už neskoro.“ vysvetľuje veterinárka Chloé Lacroix pre portál lbbonline.com.

Aj to je jeden z dôvodov, prečo sa Purina rozhodla rozmiestniť po parkoch a verejných priestranstvách v celom Francúzsku tieto špeciálne bilbordy.

Na tejto technológií pracovala inžinierska škola Yncrea v spolupráci s veterinárnou klinikou VetParis7. Výsledkom je technológia, ktorá v priebehu pár sekúnd dokáže iba z moču psa zistiť štyri rôzdielne zdravotné problémy: diabetes, problémy s obličkami, infekcie močových ciest a cholesterol.

„Cieľom spoločnosti Purina je poskytnúť jednoduché a efektívne riešenie pre zlepšenie starostlivosti o našich domácich miláčikoch. Chceli sme zvýšiť povedomie o dôležitosti veterinárnych prehliadok, ale aj ponúknuť riešenie, ktoré zapadá do každodenného života majiteľov zvierat – každodenná prechádza po ulici alebo v parku,“ vysvetľuje Véronique Herman, manažérka marketingu spoločnosti Nestlé Purina Pet Care pre portál lbbonline.com.

zdroj: lbbonline.com; adage.com

Najnovšie videá

Trendové videá