UGC tvorkyňa odhaľuje spôsob, ako zarobiť 3 000 € mesačne z domu (NÁVOD)
- UGC predstavuje formu obsahu, ktorú značky čoraz viac vyhľadávajú
- Úspešná marketérka prezrádza, ako sa presadiť vo svete UGC tvorby
- UGC predstavuje formu obsahu, ktorú značky čoraz viac vyhľadávajú
- Úspešná marketérka prezrádza, ako sa presadiť vo svete UGC tvorby
Marianna „Marry“ Škrabáková už niekoľko rokov aktívne pracuje v oblasti social media marketingu. Postupom času rozšírila svoje aktivity o dynamicky rastúcu oblasť UGC (User-Generated Content), čo jej umožňuje spolupracovať so značkami, ktoré má rada.
„V marketingu treba sledovať trendy a novinky, ktoré prichádzajú, a včas ich podchytiť. Rovnako to funguje aj s UGC. Všimla som si, že UGC obsah získava popularitu v zahraničí, čo zvyčajne naznačuje, že čoskoro sa stane populárnym aj u nás, a presne to sa aj potvrdilo.“
UGC tvorba ponúka autentickú formu obsahu, ktorú značky čoraz viac vyhľadávajú. Pre Marry predstavuje spojenie osobnej kreativity a profesionálneho rastu v oblasti, ktorá na Slovensku rýchlo napreduje. Navyše, UGC otvára dvere rôznym skupinám ľudí, od študentov až po matky na materskej dovolenke, ktoré hľadajú príležitosti na privyrobenie.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Aké vybavenie je potrebné na začiatok
- Ktoré aplikácie a nástroje sú užitočné pre UGC tvorcov
- Kde hľadať inšpiráciu pre tvorbu a ako získať prvých klientov
- Čo obnáša proces tvorby UGC obsahu
- Prečo je lepšie začať hneď, aj bez dokonalej prípravy
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy