„Ukazovať by sa mali len ženy, ktoré majú dobré postavy“. Majiteľka populárnej kliniky krásy dopláca na svoje výroky
- Niektoré vyjadrenie je zväčša lepšie si najskôr dvakrát premyslieť, kým ich človek zverejní verejne na sociálnych sieťach
- Svoje o tom vie aj majiteľka známej kliniky krásy, s ktorou sa šéf Zľavomatu rozhodol rozviazať dlhoročnú spoluprácu
- Niektoré vyjadrenie je zväčša lepšie si najskôr dvakrát premyslieť, kým ich človek zverejní verejne na sociálnych sieťach
- Svoje o tom vie aj majiteľka známej kliniky krásy, s ktorou sa šéf Zľavomatu rozhodol rozviazať dlhoročnú spoluprácu
Majiteľka bratislavskej kliniky estetickej medicíny s názvom Mishellbeauty a beauty svojím najnovším vyjadrením na Instagrame mnohých ľudí pobúrila. Beauty expertka Michaela Rujáková bez servítky napísala, čo si myslí o ženách, ktoré nespĺňajú kritéria krásy, nastavené módnym priemyslom.
„Na Instagrame alebo aj všeobecne by sa mali ukazovať len ženy, ktoré majú dobré postavy. Lebo pozerať sa na nechutné a nakysnuté mľandravé telá je viac odpudivé ako ošmatlané boty. Každá, ktorá sa chce ukazovať by mala v prvom rade aj vyzerať, lebo je síce fajn akože vaše sebavedomie ale realita je taká, že je to odpudivé. Aj plnšia žena by mala byť pevná a ešte hlavne keď sa ukazujete v modeloch, ktoré majú pôsobiť predajne,“ napísala Rujáková na sociálnej sieti.
https://www.instagram.com/p/CIWgAm2h6OA/
Úprimné vyjadrenie majiteľky kliniky, ktorej ročné tržby sa pohybujú na úrovni 162 000 eur, jej biznisu už stihlo uškodiť. Na počin Rujákovej totižto ihneď reagoval aj šéf slovenského Zľavomatu Aleš Mlátilík, ktorý priznal, že vyjadrenie majiteľky kliniky, ktorá sa „stará“ aj o mnohé známe osobnosti, ho šokovalo. O to viac, že išlo o vyjadrenie ženy na adresu iných žien.
Mlátilík priznal, že s touto klinikou jeho firma dlhodobo aktívne spolupracovala a má s ňou len len tie najlepšie skúsenosti.
„Je to skvele hodnotený podnik a spolupráca fungovala veľmi dobre. O to viac ma vyjadrenie majiteľky šokuje a ľudsky mrzí. Nakoľko sa s takýmto postojom absolútne nemôžeme stotožniť, rozhodli sme sa spoluprácu po niekoľkoročnom vzťahu dnešným dňom ukončiť. Takéto vyjadrenia v našom podnikaní nemajú miesto, nech sú akokoľvek ekonomicky výhodné,“ napísal šéf Zľavomatu.
Zľavomat je súčasťou stabilnej a etablovanej Slevomat Group a od roku 2017 sa jeho 100 % majiteľom stala britská skupina Secret Escapes, ktorá patrí medzi popredných predajcov luxusných dovoleniek.
https://www.instagram.com/p/CIbTXYpnXNf/
Kolotoč nenávisti
Na spomínané vyjadrenie ako prvá upozornila stránke Bad Influence, ktorá ľudí vzdeláva v oblasti sociálnych sietí. Táto stránka krok majiteľky populárnej kliniky označila za žalostný pokus sa zviditeľniť.
„Útočiť na ženy je veľmi pod úroveň a hlavne v dnešnej dobe, keď sa konečne hovorí o sebaláske a realite, ktorá by mala mať viac priestoru na sociálnych sieťach. Podobné hejty sú skutočne odpudivé.“
Tím stránky zároveň upozorňuje na problém, ktorý udržuje tzv. „kolečko hejtu“ na sociálnych sieťach. Potom ako stránka Bad Inflence upozornila na spomínané vyjadrenie sa totižto záplava urážok spustila aj na samotnú šéfku kliniky.
„Reakcie na jej vzhľad a útočenie rovnako primitívnym spôsobom, problému vôbec nepomôžu. Je to začarovaný kruh osočovania, ale samozrejme nezabúdajme na ľudí, ktorí vedia vyjadriť svoj nesúhlas bez toho, aby sa znižovali na úroveň toho, kto celú nenávisť šíri,“ dodal tím Bad Influence.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Zdroj: Instagram/Bad Influence