Ukrajinci priniesli na Slovensko úspešný biznis. Bežné obaly na jedlo nahradia miskami, ktoré zješ
- Ukrajinci vedú na Slovensku biznisy, ktorým sa perfektne darí
- Doslova našli dieru na trhu
- Ukrajinci vedú na Slovensku biznisy, ktorým sa perfektne darí
- Doslova našli dieru na trhu
Ruská invázia na Ukrajinu trvá už viac ako tri mesiace. Prepuknutie vojny zasiahlo aj mnoho Ukrajincov, ktorí už roky žijú a podnikajú na Slovensku. Rodákmi z Ukrajiny sú aj Nataliia Baran a Sergij Gavrylko – hudobníci, ktorí na Slovensku vedú úspešný gastro biznis, no správy o situácii v ich rodnej krajine ich ochromili.
Mladý pár aj napriek psychicky vyčerpávajúcemu obdobiu prichádza s biznis novinkou. Založili nevšednú firmu BreadPack, v rámci ktorej ako jediní vyrábajú a predávajú chlebové chrumkavé misky. Tie majú aj vďaka ich trvanlivosti veľký potenciál nahradiť jednorazové obaly podávané v gastro prevádzkach.
BreadPack pozostáva len z pšeničnej múky, ľanovej múky, repkového oleja a korenín. Slúži ako obal aj ako jedlo a vyrába sa pre gastro prevádzky aj pre cateringy. Ide o misku, v ktorej sa dajú podávať rôzne jedlá – raňajky, dezerty, polievky, omáčky, nátierky, šaláty, ovocie aj zelenina. BreadPack môžeš aktuálne ochutnať v Soupculture Košice, v Lesnom bistre v Bratislave či na rôznych súkromných akciách a festivaloch.
„Prišli sme na Slovensko kvôli našej práci snov, a to do Štátneho divadla v Košiciach, ja hrám na husliach, Sergij na lesnom rohu. Hráme tam dodnes, no ja som na materskej. V 2017 roku sme otvorili v Košiciach Soupculture, potom sme ju ako franšízu rozšírili do Banskej Bystrice, Bratislavy a Popradu.“
Soupculture je pôvodom ukrajinská franšíza. Najskôr vznikla len jedna pobočka v Kyjeve, druhá vo Varšave a tretiu otvoril mladý pár tridsiatnikov v Košiciach.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Na Slovensku zabodovali nevšedným konceptom polievkarní
- Projekt za 30-tisíc eur im funguje ako švajčiarske hodinky
- Teraz spolu s tímom z Poľska rozbiehajú značku BreadPack
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy