Ultra lacný reťazec pobláznil Slovákov. Otvára u nás svoju druhú prevádzku a to nie je všetko
- Lacný reťazec Action zažil na Slovensku úspešný otvárací deň
- Otvára už druhú prevádzku
- Predajňu nájdeš na Zlatých pieskoch
- Lacný reťazec Action zažil na Slovensku úspešný otvárací deň
- Otvára už druhú prevádzku
- Predajňu nájdeš na Zlatých pieskoch
Bratislavčanov už týždeň teší nový diskontný reťazec s názvom Action. Nízke ceny pobláznili zákazníkov, ktorí obchod doslova valcovali svojimi návštevami. Ak si jedným z nadšencov, máme pre teba dobrú správu.
Druhá v poradí
V obchodnom dome Shopping Palace na Zlatých pieskoch totiž po novom nájdeš v poradí už druhú predajňu tohto reťazca, v ktorej môžeš nakúpiť už dnes. Ako uvádza Action v tlačovej správe, otvorením novej predajne len týždeň po svojej premiére na Slovensku chce diskont priblížiť svoje ambície v rámci krajiny.
Tou hlavnou je rýchly rast v podobe otvárania nových predajní nielen v hlavnom meste, ale aj naprieč všetkými regiónmi Slovenska. Zákazníci by mali mať pritom možnosť vybrať si zo skutočne širokého sortimentu.
Reťazec uvádza, že vo svojej obmieňajúcej sa ponuke nájdu návštevníci 6 000 produktov, ktoré sú celkovo rozdelené do 14 rôznych kategórií. Patria sem napríklad hračky, náradie, záhradkárske potreby či dokonca DIY a trvanlivé jedlo.
Rast a udržateľnosť
„Prvá predajňa minulý týždeň prilákala množstvo zákazníkov, a preto máme veľkú radosť, že náš unikátny koncept neustále sa meniaceho sortimentu produktov môžeme sprístupniť v novej bratislavskej lokalite. Prvé dva obchody sú len začiatkom príbehu Action na Slovensku, ktorý bude ďalej pokračovať v regiónoch,“ povedal Petr Juliš, generálny riaditeľ Action na Slovensku a v Českej republike.
Action sa zároveň pýši svojou udržateľnosťou. „Action dbá na elimináciu uhlíkovej stopy a presadzovanie cirkulárneho hospodárskeho modelu. V roku 2021 pochádzalo 70 % drevených a 86 % bavlnených produktov Action z udržateľných zdrojov. Do roku 2024 chce reťazec dosiahnuť, aby sa 100 % týchto produktov vyrábalo udržateľne,“ uvádza tlačová správa.
Holandský reťazec láka zákazníkov najmä na nízke ceny, čo bolo zrejmé aj počas otvorenia prvej predajne v OC Danubia. Ako sme už predošle informovali, nedočkaví ľudia úplne rozobrali nákupné košíky v priebehu niekoľkých minút. Zákazníci opisovali svoje nadšenie z nízkych cien, ale aj nátlak, ruch a tlačenice, ktoré premiéru prevádzky sprevádzali.
Otváraciemu dňu prilepšila aj rivalita
„Chodila som do Rakúska a teraz som rada, že tento obchod prišiel aj na Slovensko. Pritiahli ma hlavne ceny,“ uviedla pre TV Noviny jedna zo zákazníčok. Ako však informuje portál, určitá časť úspešného otváracieho dňa môže byť pripísaná neplánovému konkurenčnému boju, ktorý v Shopping Palace pred týždňom nastal.
V ten istý deň sa totiž otvorila predajňa ďalšieho lacného reťazca. Do prevádzky ľudí lákal aj KiK, ktorý si na túto úlohu pripravil svojho maskota. Ten mal ľuďom rozdávať letáky, pozornosť získavať hlasnou hudbou či dokonca organizovať súťaže. Súčasné otvorenie konkurenčných predajní však bolo vraj čisto náhodné.
„Otvorenie obchodu KiK v rovnaký deň je len náhodou. Myslím si však, že takáto zhoda okolností dokazuje, že Shopping Palace Zlaté piesky zostáva relevantnou nákupnou lokalitou,“ uviedol už vyššie citovaný Juliš.
Zdroje: Action/TS, Tv Noviny