Unikátna slovenská značka Noili získala novú investíciu. Vytvorí ďalšie atraktívne produkty
- Noili je značka pôsobiaca v oblasti organickej starostlivosti o pleť
- Na platforme Crowdberry získali 267-tisíc eur
- Predstavuje príležitosť pre investorov
- Noili je značka pôsobiaca v oblasti organickej starostlivosti o pleť
- Na platforme Crowdberry získali 267-tisíc eur
- Predstavuje príležitosť pre investorov
Značka Noili pôsobí v oblasti organickej starostlivosti o pleť a založila ju Slovenka Zuzana Gyarfášová s pomocou business development manažéra Olivera Fodora.
Obchod aktuálne získal ďalšiu investíciu k kampani na platforme Crowdberry. Vďaka tomuto kapitálu plánuje vytvoriť nové produkty a stať sa tak atraktívnym akvizičným cieľom v regióne.
„Otvorili sa nám ďalšie možnosti, ako podporiť rast spoločnosti a značky ako takej. Podarilo sa nám štandardizovať firemné procesy, vstúpiť na český trh a nadviazať spoluprácu s viacerými influencermi, najmä však s Danielou Peštovou,“ hovorí Zuzana Gyarfášová.
Výhody biznisu počas inflácie
Natália Jašková pôsobiaca v Crowdberry vysvetľuje, že tí, ktorí investujú do kvalitných potravín a kozmetiky, sú pripravení za tieto položky viac zaplatiť. Preto sa spoločnosť nemusí trápiť pre súčasnú situáciu vo svete.
„Noili patrí do prémiovejšieho segmentu starostlivosti o pleť. Títo zákazníci disponujú nižšou cenovou elasticitou dopytu, a tak na ňu súčasné geopolitické udalosti nemajú negatívny vplyv. Naopak, kontinuálne niekoľkonásobne rastú. V kontexte rastúceho trendu zdravého životného štýlu, či už ide o zdravé potraviny alebo kozmetiku s kvalitným zložením, sú ľudia vo všeobecnosti ochotní do seba viac investovať. Predstavuje to priestor na zvyšovanie hodnoty značky, čo je nakoniec aj jeden z parametrov, na ktorý reagujú aj investori,“ hovorí Natália Jašková z Crowdberry.
Budúcnosť značky Noili
Značka Noili na slovenskom trhu neustále rastie. Za posledné mesiace sa jej darí aj v Česku a taktiež rastie záujem distribútorov jej produkty predávať vo svojich predajných reťazcoch. Investori preto predpokladajú, že Noili v blízkej budúcnosti naplní aj medzinárodné ambície.
Práve obchodný plán značky prináša lukratívne perspektívy. Keď sa plán naplní, zákazníci ju budú vnímať ako atraktívny akvizičný cieľ.
Táto budúcnosť tiež predstavuje príležitosť pre investorov. Tí môžu do firmy rovnako investovať po boku profesionálneho investičného fondu CB Growth ONE.
Investori Crowdberry si pre Noili pripravili cieľový kapitál vo výške 267-tisíc eur. Prvú tranžu investície už uvoľnili a celkový objem investícií presiahne pól milióna eur. Investičná kampaň skončí na jeseň tohto roku.
Pre pokožku všetko, čo potrebuje
Noili pri vývoji svojich produktov neobchádza vedecké a medicínske poznatky. Využíva overené výlučne aktívne zložky na prírodnej báze. Vďaka kvalite produktov zakladateľky Zuzany Gyarfášovej sa Noili stala prémiovou značkou, ktorá si získava stále ďalších zákazníkov.
Značka pôsobí na trhu, ktorý rastie o 80 percent rýchlejšie než ktorákoľvek iné odvetvie priemyslu s kozmetikou. Organická starostlivosť o pleť je totiž žiadaná a trh v tejto oblasti zažíva vysoké predajné marže.
Zuzana Gyarfášová v rozhovore pre Startitup vysvetlila, že v jej produktoch sa nenachádzajú alergizujúce látky. Jej snahou bolo napodobniť kožný maz.
„Noili produkty sú naformulované tak, aby poskytovali pokožke všetko, čo potrebuje. Zároveň majú dobre vyladené vlastnosti. Vybrala som také látky, ktoré nie sú alergizujúce, zloženie sme prispôsobili tak, aby bolo podobné prirodzenému zloženiu kožného mazu,“ uviedla Gyarfášová.
„Nepoužívame populárne esenciálne oleje, ktoré môžu pôsobiť ako alergény a v kombinácii so slnečným žiarením môžu škodiť pokožke. Ani žiadne parfumy. Sú to jednoduché riešenia, ktoré môže používať takmer každý a efekt sa určite dostaví,“ dodala.
„Rozdiel medzi Noili a inými je v jednoduchosti, priamočiarosti a čistote. Myslím, že Noili sa na nič nehrá a ani sa na nič hrať nebude. Nemáme v úmysle konkurovať veľkým značkám so širokou paletou produktov,“ dodáva manažér Oliver Fodor.