Úplná novinka len v jedinej slovenskej prevádzke McDonald’s: Nájdeš tu prelomové vylepšenia
- V jednej zo slovenských prevádzok McDonald's dostali poriadne vylepšenie
- Mení sa dizajn aj služby
- Zisti, o ktorú prevádzku ide
- V jednej zo slovenských prevádzok McDonald's dostali poriadne vylepšenie
- Mení sa dizajn aj služby
- Zisti, o ktorú prevádzku ide
Jedna z bratislavských pobočiek svetovo obľúbeného reťazca s rýchlym občerstvením McDonald’s dostala poriadne vylepšenie. Reštaurácie pri nákupnom centre Avion Shopping Park má celkom nový dizajn. Podľa tlačovej správy od spoločnosti ide na Slovensku o úplnú novinku. Prevádzka predpokladá, že modernizáciou zákazníci dosiahnu väčší komfort a zážitok.
Prvú zmenu si všimneš hneď pri vstupe do pobočky. Spoločnosť McDonald’s totiž vchod zahalila do dizajnového konceptu s názvom „A Touch of Archery“. Disponuje dlažbami typu terazzo na podlahe, ktoré harmonicky dopĺňajú tmavý strop. Výdajové pulty zároveň evokujú moderné zabudované kiosky a zvýrazňujú ich žiarivé žlté dosky z Corianu.
V prevádzke pri Avione nájdeš aj elegantné obklady z orechového dreva. Tie podľa tlačovej správy vytvárajú pútavý kontrast s panelmi zdobenými fragmentmi loga McDonald’s. Na Slovensku tento dizajn nenájdeš nikde inde. Jeho filozofiou je hravo oslavovať ikonické zlaté oblúky značky McDonald’s.
Vizuálna zmena nie je jedinou
Reštaurácia zmenila aj dispozíciu svojho interiéru. Tá sa zameriava na lepšiu organizáciu z pohľadu toku zákazníkov. Nové moderné sedenie totiž zabezpečuje ešte viac miest.
V prevádzke nájdeš po novom aj bezdotykové otváracie dvere na toalety. Tie okrem štandardných bezsplachových pisoárov aj moderné bezdotykové batérie s integrovaným sušičom rúk. Personál, ako aj zákazníci reštaurácie ocenia aj kompletne vynovenú vzduchotechniku. Tá sa zíde najmä v súčasných horúčavách.
Umelá inteligencia
Prevádzka McDonald’s pri nákupnom centre Avion Shopping Park dostala aj nové systémy, ktoré riadi inštalovaná umelá inteligencia. Vďaka tejto zmene bude možné aj naďalej pokračovať v systematickom zvyšovaní komfortu pre zákazníkov a zamestnancov a rovnako tak aj v adaptabilite na rôzne trendy a zmeny v gastrosegmente, píše sa v správe.
„Z nového dizajnu reštaurácie McDonald’s Avion som naozaj nadšený. Reštaurácia disponuje mnohými novými prvkami, ktoré nielen spríjemňujú atmosféru v prevádzke, ale zvyšujú aj pohodlie zákazníkov a hygienu. Veríme, že sa zákazníci u nás budú cítiť ešte lepšie ako kedykoľvek predtým“, hovorí Anton Novotný, franšízant reštaurácie McDonald’s Avion.
Reštaurácia McDonald’s pri Avione sa vyznačuje ešte jednou unikátnosťou. Spoločnosť sa tu v priestoroch pre zákazníkov rozhodla umiestniť aj nové triediace stanice na odpad.
Ide o inováciu, ktorou reťazec zákazníkom ponúka možnosť aktívne sa zúčastňovať na separačných procesoch. Môžu tak zdokonaliť triedenie odpadu. Znalosti, ktoré tu zákazníci nadobudnú, môžu využívať aj pri triedení odpadu u seba doma, dodáva spoločnosť.
V USA to s umelou inteligenciou nevyšlo
Ako sme ťa informovali pred mesiacom v tomto článku, McDonald’s sa zatiaľ musí vzdať ašpirácií na zavedenie umelej inteligencie pri objednávkach cez „drive thru“, teda cez okienko z auta. V zahraničí totiž fast-foodový reťazec takúto technológiu aktívne skúšal. Opakovane však robila chyby a bola si nimi až príliš istá.
Spoločnosť preto program nateraz ukončuje. Technológiu od giganta IBM by mala stiahnuť zo svojich reštaurácií najneskôr 26. júla. Dosiaľ ju skúšalo viac ako 100 pobočiek reťazca. Viac informácií nájdeš v článku na tomto odkaze.
Zdroje: TS/McDonald, Archív SIU