V 27 rokoch má biznis, ktorý mu zarába 2 000 eur denne: „Toto je presný plán, ktorý mi pomohol naštartovať podnikanie“
- Vasco Montero, podnikateľ z Portugalska, založil platformu Vettted
- Vďaka YouTube marketingu dosiahol v prvom roku príjem 65 000 eur mesačne
- Vasco Montero, podnikateľ z Portugalska, založil platformu Vettted
- Vďaka YouTube marketingu dosiahol v prvom roku príjem 65 000 eur mesačne
Vasco Monteiro, 27-ročný Portugalčan, začal svoju podnikateľskú cestu už v sedemnástich rokoch. Postupne prešiel rôznymi zamestnaniami, až sa nakoniec usadil v oblasti SEO a začal pracovať ako freelancer.
„Ako freelancer som síce zarábal slušné peniaze, ale nikdy som nemal úplnú slobodu,“ priznáva Vasco. Preto sa v roku 2021 rozhodol vytvoriť vlastný produkt. Keďže mal skúsenosti s optimalizáciou pre vyhľadávače, napadlo mu vybudovať platformu, ktorá by prepájala SEO špecialistov s firmami.
„Na trhu existuje množstvo platforiem na sprostredkovanie práce, ale žiadna sa nezameriavala výhradne na oblasť SEO,“ vysvetľuje.
Práve tento výklenok považoval za výhodu, keďže individuálni vývojári by sa mali sústrediť na oblasti, ktorým sa veľké firmy vyhýbajú. Uvedomoval si však, že vytvoriť takýto produkt nebude jednoduché – musel by súčasne prilákať firmy aj freelancerov.
Rok tvrdej práce a hľadanie správnych ľudí
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Ako si mladý podnikateľ bez skúseností poradil s vývojom vlastného produktu?
- Prečo sa rozhodol opustiť svoj prvý úspešný projekt a vrhnúť sa do AI?
- Akú netradičnú stratégiu použil na získanie prvých zákazníkov?
- Čo robí inak ako ostatní tvorcovia AI nástrojov?
- Ako mu YouTube pomohol vybudovať biznis s mesačnými príjmami v desiatkach tisíc eur?
- Prečo si vytvoril viacero YouTube kanálov namiesto propagácie cez influencerov?
- Aké tri druhy obsahu mu prinášajú zákazníkov na autopilota?
- Aký nečakaný trik využíva na meranie efektivity marketingových kanálov?
- Ako sa mu podarilo presvedčiť ľudí, aby platili za jeho produkt v silne konkurenčnom trhu?
- Aký ambiciózny cieľ si stanovil pre najbližšie mesiace?
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy