V Bratislave zarobíš aj 4 000 eur. La Donuteria hľadá šikovného človeka a strop v odmeňovaní ľudí nemá
- La Donuteria je slovenská značka, ktorá so svojimi donutmi prerazila aj vo svete
- Firma aj počas pandémie zvýšila svoje tržby o desiatky percent na takmer 800-tisíc eur
- Teraz hľadá nového človeka, ktorý jej pomôže napredovať ešte ďalej
- La Donuteria je slovenská značka, ktorá so svojimi donutmi prerazila aj vo svete
- Firma aj počas pandémie zvýšila svoje tržby o desiatky percent na takmer 800-tisíc eur
- Teraz hľadá nového človeka, ktorý jej pomôže napredovať ešte ďalej
La Donuteria sa za ostatné roky stala rajom tradičných amerických sladkých šišiek, na ktorý nedajú milovníci sladkého dopustiť. Za značkou La Donuteria stojí Peter, ktorý prácu vo veľkých firmách vymenil za kysnuté cesto po tom, ako precestoval Francúzsko, Londýn či New York a načerpal množstvo inšpirácie.
Pred otvorením prvej predajne ho neodradila ani slovenská byrokracia, a aj preto dnes vlastní cukrárenský lovebrand. Len máloktorá cukráreň sa môže pochváliť tým, že ešte pred záverečnou vypredá. Mnohým sa tento biznis môže zdať na prvý pohľad ako jednoduchá záležitosť – vymiesiš cesto, vytvaruješ donut a poleješ ho glazúrou a predáš za 3,50 eur. Podľa Petra je to ale mylná predstava a začiatky podnikania neboli bezproblémové.
„Najdôležitejšie samozrejme bolo vyladiť chuť a cesto donutu. Ide o kysnuté cesto, takže produkt je pomerne náročný na prípravu. Testovací proces bol veľmi zdĺhavý, trval asi rok a veľa vzoriek išlo do koša. Vyzerá to jednoducho, ale naozaj je za tým veľa práce a snahy,“ povedal nám o začiatkoch podnikania CEO značky, Peter Straňák.
La Donuteria® Group sa v skutku darí a otvára svoje nové prevádzky nielen v 14-tich krajinách Európy, ale už aj v USA, Kanade, Dubaji a Ázii. Tím firmy navyše aktuálne medzi seba hľadá nového člena na pozíciu „Senior Marketing & Brand Manager“, informuje o tom portál s pracovnými ponukami – Pretlak.sk.
Malo by ísť o niekoho, kto chce najmä ďalej rozvíjať príbeh značky, realizovať marketingové aktivity a projekty, ktoré firme pomôžu ďalej rásť.
„Nebojíš sa výziev a rád prekonávaš svoje ciele? Hľadáme práve teba, staň sa súčasťou nášho skvelého, mladého a profesionálneho tímu, kde ti bude robiť radosť reprezentovať jeden z globálne najrýchlejšie rastúcich donut franchise konceptov celosvetovo,“ píše sa v popise pracovnej ponuky.
Čo bude tvojou náplňou práce? Pôjde najmä o celkovú zodpovednosť za marketingové a brand aktivity. Budeš mať priestor na návrh, plánovanie, prípravy ako aj realizáciu či vyhodnocovanie marketingových projektov. Starať sa budeš aj o vytváranie kampaní na zviditeľnenie a budovanie povedomia o slovenskej značke doma i vo svete.
Na tvojich pleciach bude zodpovednosť za „image“ La Donuterie ako aj plánovanie kreatívnych online a offline marketingových kampaní s cieľom dosahovania rastových KPI’s.
Na starosti síce budeš mať aj tvorbu strategického obsahového plánu, nie však tvorbu samotného obsahu. Mal by si byť schopný stanoviť si ciele, ísť za nimi a následne vyhodnotiť úspešnosť jednotlivých aktivít. Čakať ťa bude aj influencer marketing a vytváranie ambasádorov značky a hľadanie nových franšízových partnerov v zahraničí.
Čo by si mal spĺňať? Uchádzač alebo uchádzačka o túto pozíciu by mala mať minimálne 3-ročné skúsenosti na podobnej pozícii so zameraním na marketing a manažment značky. Nezaobídeš sa ani bez plynulej angličtiny a schopnosti pracovať v tíme.
La Donuteria tvrdí, že záujemcom ponúka jedinečnú možnosť stať sa súčasťou dynamického tímu a silného príbehu najúspešnejšieho slovenského lovebrand franšízového konceptu, ktorý sa ako jediný výraznejšie presadil aj v zahraničí.
V neposlednom rade treba spomenúť, že v tejto firme panuje zaujímavá kombinácia startup kultúry a stabilného zázemia vďaka neustálemu rastu spoločnosti. Očakávať budeš môcť aj bonusové finančné ohodnotenie. Závisieť bude od dosiahnutých cieľov a dohodnúť sa dá aj podiel na výsledkoch spoločnosti. La Donuteria tvrdí, že v odmeňovaní zamestnancov žiadny strop nemá.
Ide o trvalý pracovný pomer na full time, s miestom výkonom práce v Bratislave. Budeš mať možnosť využiť home office a flexibilný pracovný čas. Ponúkaný plat je od 2-tisíc do 4-tisíc eur mesačne.
O tom, že ide o stabilizovanú firmu, svedčia aj jej hospodárske výsledky. Spoločnosť La Donuteria Group, s. r. o. v roku 2020 zvýšila zisk o 277 % na viac ako 172-tisíc eur a tržby jej narástli o 71 % na takmer 800-tisíc eur, vyplýva to z dát portálu Finstat.
Čítajte viac z kategórie: Zo Slovenska
Zdroje: Finstat.sk, Pretlak.sk, La Donuteria