V tejto reštaurácii zaplatíš za obed intenzívnym tréningom. Peňaženku nechaj doma

  • Reštaurácia s príznačným názvom "Run For Your Bun" tento mesiac oslavuje svoje prvé narodeniny
  • Je to prvá prevádzka na svete, kde za svoj obed zaplatíš niekoľkominútovým intenzívnym workoutom
  • Keďže štúdie ukazujú, že denne strávime sedením až 90 % času, sieť fitness centier David Lloyd Clubs prišla so zaujímavým marketingom
egNJ7uJNypIS6k0a9yrw
facebook.com
  • Reštaurácia s príznačným názvom "Run For Your Bun" tento mesiac oslavuje svoje prvé narodeniny
  • Je to prvá prevádzka na svete, kde za svoj obed zaplatíš niekoľkominútovým intenzívnym workoutom
  • Keďže štúdie ukazujú, že denne strávime sedením až 90 % času, sieť fitness centier David Lloyd Clubs prišla so zaujímavým marketingom

Už je to rok, čo v Londýne známa sieť fitness a tennis centier, David Lloyd Club, otvorila svoju reštauráciu s názvom Run For Your Bun. Keď nazrieš dnu, vidíš, že tu niečo nesedí. Hneď vedľa jedálenských stolov totižto stoja trenažéry. Dôvod je jednoduchý. Pri platení za obed tu totižto nevyťahuješ peňaženku, ale naťahuješ svoje obľúbené športové oblečenie. Zaplatíš 6 – 10 minútovým intenzívnym tréningom.

Predstav si, že si objednáš hovädzí burger a na lístku namiesto sumy, ktorú máš zaplatiť, nájdeš zoznam: 4 minúty veslovania, 1 minúta v planku, 3 minúty spinningu, 1 minúta sed-ľahov a 1 minúta drepovania. Zaplatil by si? Pod vedením profesionálneho trénera spáliš za takúto jednu priemernú platbu približne 150 kalórií a keďže tréning je nastavený odborníkmi, postará sa o spaľovanie kalórií aj po tom, ako docvičíš.

Takýto originálny spôsob cvičenia, má byť akýmsi vyrovnávacím mechanizmom k faktu, na ktorý poukázali viaceré štúdie – 90 % času denne presedíme. Najväčšia a najrýchlejšie sa rozrastajúca sieť fitness centier v Európe (98 klubov v UK, ďalších 13 po celej Európe, 560-tisíc platiacich členov a 6000 zamestnancov), sa aj takýmto spôsobom rozhodla dať o sebe svetu vedieť a zdá sa, že ide len o čistý marketing. Keďže náklady stúpajú a príjem z reštaurácie nie je v podstate žiadny, je to jediné rozumné vysvetlenie.

Podľa marketingových odborníkov je to však šikovný ťah, nakoľko problémom väčšiny fitness centier je podľa nich to, že sa zameriavajú len na jednu jedinú aktivitu a neponúkajú zákazníkom komplexný zážitok. David Lloyd Club chce práve takýto zážitok svojim klientom ponúknuť, a to aj za cenu experimentu, ktorý si zjavne môže dovoliť. „Ide o to naučiť ľudí cítiť sa dobre,“ povedala CEO siete fitness centier, Alicia Beachley.

Zdroj: prexamples.comsmartcompany.com.au

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Najnovšie videá

Trendové videá