Veľká banka omylom strhla stovky eur svojim klientom. „Ospravedlňujeme sa.“ Chybu vyriešili
- Banka o tomto probléme informovala na sociálnej sieti
- Z účtov klientov boli transakcie odpisované dvojmo
- Banka o tomto probléme informovala na sociálnej sieti
- Z účtov klientov boli transakcie odpisované dvojmo
Ako sme ťa včera informovali, Fio banka na sociálnej sieti oznámila problémy s transakciami, pri ktorých sa peniaze klientom strhávali dvakrát.
„Ospravedlňujeme sa za komplikácie duplicitným zaúčtovaním niektorých transakcií vykonaných kartami Visa. O problémoch vieme a situáciu so spoločnosťou Visa intenzívne riešime. Veríme, že k vráteniu duplicitných transakcií príde v priebehu niekoľkých dní. Ďakujeme za pochopenie,“ vyhlásila Fio banka.
Podľa poskytnutých informácií nebola chyba na strane banky, no na strane samotnej spoločnosti Visa.
Pohoršení klienti
Banka si pohnevala mnohých zákazníkov. Pod jej príspevkom sa ľudia sťažujú, že stratili stovky eur alebo tisícky českých korún.
„My sme u vás skoro 7 rokov a myslím, že si nielen my, ale všetci klienti zaslúžime rýchlejšie reakcie. Predpokladám, že všetci máme rovnaký problém od soboty a vy dáte informáciu až dnes?? U nás je to 10 000 KČ, za duplicitný výber z bankomatu 3.4.2024. Veľmi fajn nechať nás sa takto stresovať a ako je vidieť, tak to asi rýchle riešenie mať ani nebude. Pre nás to, našťastie, nie je existenčné, ale niekomu to môže fakt veľa zamotať hlavu,“ uvádza jeden z klientov banky pod príspevkom na sociálnej sieti.
Problémy nahlasovali aj slovenskí klienti.
„Vážená Fio banka, prosím o ďalšie informácie, ako sa situácia rieši a teda, či sa treba prihlásiť v banke kvôli identifikácii. Mne ste strhli 2x za platbu VISA kartou v Lidli 15,47 € (najprv 4.4. a potom znovu 6.4.). Z druhého účtu, kde mám Maestro, je to v poriadku,“ napísal jeden z klientov banky pod príspevkom.
Duplicitné platby banka stornovala
Po tom, ako sa začali problémy objavovať už počas víkendu, vydala banka vyhlásenie na sociálnej sieti dňa 8. apríla. O deň neskôr ho aktualizovala s tým, že informovala o tom, že duplicitné platby už stornovali.
„Vážení klienti, duplicitne zaúčtované platby boli stornované, všetko by teda na účtoch malo byť opäť v poriadku. Veľmi sa ospravedlňujeme za spôsobené komplikácie a ďakujeme za trpezlivosť,“ uviedla Fio banka na sociálnej sieti.
„Ospravedlňujeme sa za komplikácie spôsobené duplicitným zaúčtovaním niektorých transakcií vykonaných kartami Visa. O problémoch vieme a situáciu so spoločnosťou Visa intenzívne riešime. Veríme, že k vráteniu duplicitných transakcií dôjde v priebehu niekoľkých dní. Ďakujeme za pochopenie.“
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Zdroj: Facebook/Fio banka