Veľká zmena v diaľničných známkach: Slováci dostanú nečakanú výhodu
- Za chybné údaje pri kúpe diaľničnej známky Slováci platia nemalé pokuty
- Národná diaľničná spoločnosť upravuje podmienky, aby vyšla vodičom v ústrety
- Za chybné údaje pri kúpe diaľničnej známky Slováci platia nemalé pokuty
- Národná diaľničná spoločnosť upravuje podmienky, aby vyšla vodičom v ústrety
Národná diaľničná spoločnosť vstupuje do nového obdobia zlepšených podmienok pre motoristov pri nákupe elektronickej diaľničnej známky. Významná zmena spočíva v predĺžení časového okna pre opravu chybne zadaných údajov počas procesu nákupu, informuje TASR.
Táto iniciatíva vychádza v ústrety vodičom, ktorí si svoju chybu uvedomia neskôr než za 15 minút. Hovorkyňa Národnej diaľničnej spoločnosti, Eva Žgravčáková, zdôraznila, že zodpovednosť za správne údaje zostáva na strane zákazníka. Nové pravidlá sa týkajú aj prenosu evidenčných čísel medzi vozidlami, kde však treba predložiť dodatočné doklady a potvrdenia.
Podmienky nákupu diaľničnej známky sa zmenia
Národná diaľničná spoločnosť pristúpila k zmene obchodných podmienok pri nákupe elektronickej diaľničnej známky. Najvýznamnejšou zmenou je, že pôvodný 15-minútový interval na opravu akéhokoľvek údaju zadaného pri nákupe známky sa od pondelka výrazne predlžuje.
Po novom možno oznámiť opravu napríklad chybne zadaného evidenčného čísla vozidla až do konca daného kalendárneho dňa, informovala v pondelok Národná diaľničná spoločnosť.
Národná diaľničná spoločnosť touto zmenou podľa hovorkyne Evy Žgravčákovej vyšla v ústrety motoristom, ktorí si zle zadaný údaj všimli až s väčším časovým odstupom a nestihli požiadať o opravu do 15 minút.
„Naďalej platí, že za zadané údaje pri nákupe akéhokoľvek typu elektronickej diaľničnej známky zodpovedá sám zákazník,“ upozornila.
„Ak sa pri zadávaní údajov pomýli alebo niečo vynechá, je povinný oznámiť to poskytovateľovi služby (momentálne SkyToll) ihneď po zistení, najneskôr však po novom do konca kalendárneho dňa, v rámci ktorého bol takýto chybný alebo neúplný údaj poskytnutý,“ uviedla hovorkyňa.
Ak však táto lehota uplynie, oprava, doplnenie alebo zmena sa dá urobiť len v tom prípade, ak preukázateľne pôjde o neexistujúce vozidlo.
Čo robiť, ak si sa pomýlil a nevšimol si to včas?
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane.