Šéf výskumnej agentúry AKO Václav Hřích: Prieskum je rovnaká reklama ako billboard pri ceste

play icon

Diskusný Klub: Václav Hřích

Do dnešnej časti relácie Startitup Diskusný Klub prijal pozvanie šéf výskumnej agentúry AKO Václav Hřích. Ten nášmu moderátorovi Šimonovi Žďárskému dopodrobna vysvetlil fungovanie prieskumnej agentúry a všetky procesy, ktorými si počas prieskumu musia prejsť. Taktiež náš hosť upozornil na prepojenie medzi prieskumami, voľbami a verejnou mienkou. Porozprával nám toho, samozrejme, omnoho viac, preto si nenechaj tento rozhovor ujsť.

„Keby sme my výskumníci vedeli, ako cez prieskumy ovplyvniť názor ľudí, tak si všetci založíme strany a ovládame celý svet. Ale aj napriek tomu, že to desiatky rokov skúmame, stále sme neprišli na to, ako by sa to dalo. Je to rovnaká reklama ako billboard pri ceste.“

Pre viac rozhovorov so zaujímavými osobnosťami a o aktuálnej politickej situácii sleduj aj ďalšie epizódy Diskusný Klub.