Pred 4 rokmi si môj otec kúpil okuliare za 1 100 eur, u nás by za to dnes zaplatil do 200 eur, hovorí spoluzakladateľ Eyerim
Do najnovšej epizódy Let’s Talk Business prijal pozvanie spoluzakladateľ online očnej optiky Eyerim Martin Zahuranec. Ako ich online predajňu ovplyvnila pandémia a aké urobili prvé kroky? Eyerim plánuje otvoriť aj kamennú prevádzku, prečo sa rozhodli k tomuto kroku a čo môžu zákazníci očakávať od tejto predajne? Aký máme trh na Slovensku a ako porovnáva trhy v krajinách, v ktorých pôsobia?
„Keď sme toto naštartovali v roku 2015, urobili sme obrovskú revolúciu v prospech zákazníka, zrazu si ľudia z menších miest mohli vyberať značky, ktoré u nich nie sú dostupné, a ľudia tie produkty mohli dostať za demokratickú cenu, nemali sme na to 200 % maržu a priniesli sme oveľa širšiu škálu produktov,“ hovorí Martin.
Ako sa stali na Slovensku najsilnejšou online očnou optikou a ako je možné, že dokážu vyrobiť vlastnú značku okuliarov za nižšiu cenu, ale v rovnakej kvalite ako drahšie značky?
To všetko a oveľa viac sa dozvieš, ak si nenecháš ujsť najnovší rozhovor s Adamom Šipošom. Pre viac rozhovorov o biznise a podnikaní sleduj Let’s Talk Business.
Ďakujeme, že čítaš Startitup. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@startitup.sk.