„Vraj si prídu po mňa a postavia nás k múru.“ Marketér stojaci za „dúhovým“ plagátom otvorene pre Startitup
- Nový plagát bratislavského divadla vyvolal vášne
- Startitup exkluzívne vyspovedal marketéra Róberta Slováka, ktorý stojí za kritizovaným vizuálom
- Nový plagát bratislavského divadla vyvolal vášne
- Startitup exkluzívne vyspovedal marketéra Róberta Slováka, ktorý stojí za kritizovaným vizuálom
Dúhová a ukrajinská vlajka, preškrtnutý ľudácky dvojkríž či busta Pavla Országha Hviezdoslava. Jedno z bratislavských divadiel DPOH predstavilo nový vizuál čerstvej sezóny a ten vyvolal obrovskú vlnu hejtu a nenávistných prejavov na sociálnych sieťach.
Divadlo Pavla Országha Hviezdoslava na prvý pohľad v nevinnom plagáte využilo symbol podporujúci LGBTI+ komunitu, vlajku susedného štátu brániaceho sa pred invazívnou vojnou Ruska, ale aj dvojkríž, ktorý využívali v minulosti gardisti. Práve tento mix symbolov vyvolal vlnu kritiky nielen u časti verejnosti Slovenska, ale aj u niektorých politikov.
Za kritizovaným vizuálom stojí známe reklamné štúdio Róbert Slovák a jeho priatelia. Startitup exkluzívne vyspovedal práve šéfa aktuálne asi najrezonujúcejšej reklamky na sociálnych sieťach. Róbert Slovák v novej časti relácie Zo zákulisia politiky prehovoril o drsných vyhrážkach, s ktorými sa musí popasovať, ale aj o správach od jeho známych, ktorí nepochopili význam vizuálu.
Slovák taktiež vysvetlil, že na plagáte nie je „odrezaná hlava“ Pavla Országha Hviezdoslava, ako sa domnieva poslankyňa Romana Tabák, a prezradil, či sa zúčastní protestu pred DPOH, ktorý organizuje pohoršená Matica Slovenská.
Ostrieľaný marketér taktiež v celom videorozhovore opísal proces vzniku kritizovaného plagátu a vysvetlil aj to, kto prišiel s nápadom vitrážovej estetiky a či rozmýšľal zasadiť vedľa ukrajinskej a dúhovej vlajky aj tú slovenskú.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Startitup exkluzívne vyspovedal marketéra Róberta Slováka, ktorý stojí za kritizovaným plagátom Divadla Pavla Országha Hviezdoslava
- Prehovoril o drsných vyhrážkach, s ktorými sa aktuálne pasuje
- Prečo musí vizuál vysvetľovať aj svojim známym?
- Prečo je na vizuále DPOH ukrajinská a dúhová vlajka?
- Slovák vysvetlil, že na plagáte nie je zobrazená Hviezdoslavova „odrezaná hlava“, ako si myslela aj Romana Tabák
- Prezradil, či bude jeho štúdio v podobnej estetike pokračovať
- Povedal, či sa pôjde pozrieť na protest, ktorý pred divadlom organizuje Matica Slovenská
- Slovák opísal, ako vznikala samotná zákazka pre DPOH a koho to bol nápad
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity