Z Holešoviec k 24-miliónovému knižnému impériu: „Na začiatku sme mali tak na rožky s nátierkou,“ vysvetľuje CEO Knihobota
- Zo skladu v Holešoviciach lídrom knižného trhu
- Perfektná služba a zákaznícka spokojnosť sú základom úspechu
- Dnes už má Knihobot miliónové tržby
- Zo skladu v Holešoviciach lídrom knižného trhu
- Perfektná služba a zákaznícka spokojnosť sú základom úspechu
- Dnes už má Knihobot miliónové tržby
Knihy majú svoju jedinečnú hodnotu. Či už ide o odbornú literatúru, obľúbený román, alebo spomienky z detstva, každý z nás má doma hromadu kníh, ktoré si z času na čas prečíta, ale s postupom času ich už neotvorí.
Niekedy sa stane, že nám knihy jednoducho začnú prekážať, keď sa hromadia na poličkách, v skrinkách alebo na stole. Čo s nimi teda robiť? Poslať ich do knižného recyklačného systému alebo, jednoducho, darovať? A čo ak by si ich mohol predať, aby sa opäť dostali do rúk niekomu, kto ich ocení?
Toto bol začiatok príbehu Knihobota – platformy, ktorá zmenila spôsob, ako môžeme nakupovať a predávať použité knihy. Po jej vzniku sa tento projekt stal v mnohých ohľadoch inováciou na trhu s knihami, a to nielen v Českej republike, ale aj na Slovensku a v Nemecku.
Čo je za úspechom tejto služby a čo všetko stálo za jej vznikom, nám porozprával jej CEO Dominik Gazdoš.
Zo skladového bytu až na európsky vrchol
V čase, keď sa mnohí snažia predávať nové knihy, jeden český startup prišiel s revolučným nápadom – dať druhý život knihám, ktoré už niekto prečítal. Knihobot, projekt, ktorý začal ako klasický antikvariát, sa postupne transformoval na modernú digitálnu platformu, ktorá dnes expanduje do nemecky hovoriacich krajín a generuje miliónové obraty.
Prečo klasické antikvariáty zlyhávajú? Odpoveď našiel mladý podnikateľ vo vlastnej pivnici
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.