Slováci si môžu pekne zarobiť. Startup prichádza s unikátnou platformou, chcú preraziť vo svete
- Záchranné koleso pre digitálny marketing
- Ponúka množstvo benefitov pre všetkých užívateľov
- Zarobiť si môžeš celkom slušné peniaze
- Záchranné koleso pre digitálny marketing
- Ponúka množstvo benefitov pre všetkých užívateľov
- Zarobiť si môžeš celkom slušné peniaze
Slovenský startup prichádza s výnimočným sociálnym vyhľadávačom, ktorý ľudí spája virtuálne, zároveň podporuje reálny život a osobné stretnutia. Okrem mnohých benefitov môžu užívatelia Joynup vďaka tejto platforme celkom slušne zarobiť a podporiť digitálny marketing.
Za myšlienkou vzniku výnimočného slovenského príbehu stojí podnikateľ Richard Olšovský, ktorý od malička túžil rásť a všetku kreativitu od mladého veku sústreďoval do podnikania.
„Pamätám si to ako dnes, keď mi napadol koncept dnešného Joynup. Musel som si ľahnúť a rozdýchať poriadny nával eufórie. Ešte dnes mi z toho nabiehajú zimomriavky a považujem to za dar,“ spomína Olšovský na zrod podnikateľského nápadu.
Cieľ sociálneho vyhľadávača Joynup spočíva v tom, aby ľudia na internete lepšie využívali svoj čas, zarábali na ňom a prešli z virtuality do reality.
V dnešnej dobe je čím ďalej náročnejšie získať pozornosť užívateľov internetu. „Dôkazom je v poslednom období až 500-percentný nárast adblocekrov,“ pokračuje.
Nie je žiadnym klamstvom, že reklamy v online prostredí ľudí oberajú o čas. Joynup chce problém nezáujmu o digitálny marketing vyriešiť prerozdeľovaním príjmov pre reagujúcich členov prostredníctvom vlastnej kryptomeny s názvom JOY token, ktorú si môžeš zameniť za peniaze.
„Máme výborné možnosti cielenia reklamy a možnosti pokladať užívateľom otázky. No ozajstný záujem o naše ‚platené správy’ začne až cca od 100 000 užívateľov. Najdôležitejšie je získať verných užívateľov, ktorí sa nielenže zaregistrujú a počkajú, kým sa Joynup v ich lokalite dostatočne rozšíri, ale prípadne pomôžu so šírením komunity, za čo ich, samozrejme, ihneď odmeňujeme,“ vysvetľuje zakladateľ platformy Joynup.
Princíp je veľmi jednoduchý a ľahko pochopiteľný pre každého záujemcu, ktorý sa rozhodne platformu skúsiť. Používatelia odpovedajú na reklamu alebo prieskumy, vďaka čomu dostanú odmenu.
Takýto krok dáva marketérom príležitosť cieliť a osloviť konkrétne publikum. Aktuálne má Joynup viac ako dvadsaťtisíc členov v rôznych lokalitách.
„Čím viac členov Joynup má v nejakej lokalite, tým väčší zmysel dáva. Viac ľudí sa vie dohľadať a prepojiť, napr. cez budúce aktivity, viac ľudí sa vie inšpirovať tým, čo sa okolo nich deje, to spôsobuje väčší záujem o naše platené správy zo strany firiem, a to zasa znamená väčší zárobok pre reagujúcich členov,“ ozrejmuje Richard Olšovský.
https://www.youtube.com/watch?v=Yzr52bchcQw
Unikátny JOY token
Zakladateľ startupu opisuje svoj ambiciózny projekt ako niečo, čo má tendenciu rásť. Ako stihol už poznamenať, znalecký posudok už teraz presiahol milión eur a hodnota startupu sa má medziročne zvýšiť.
„Momentálne prichádzame do fázy, kedy sa opäť začneme šíriť. Vytvorili sme vlastný token JOY, čo je naša mena, prostredníctvom ktorej vyplácame užívateľom ich odmeny. Samozrejme, je to aj spôsob, ktorým dokážeme financovať ďalší vývoj,“ dopĺňa Olšovský.
https://www.youtube.com/watch?v=KKUPTbJOvpU
Z konkurencie si veľkú hlavu nerobia
Ako vyplýva z tlačovej správy spoločnosti, viaceré kryptomeny za posledný rok narástli o viac ako stonásobok svojej hodnoty. Mnohé však neboli schopné generovať tržby a neboli použiteľné v reálnom živote. A práve v tomto má Joynup výhodu – nachádza sa výhradne v online prostredí a tržby dokáže generovať ihneď.
„Doteraz sme nepredali žiadne tokeny v predpredajoch za nižšie ceny. Začíname až trhovým kurzom. Nie je nikto, kto vlastní token v lepších cenách. V skratke – nikto nemôže tlačiť cenu JOY nižšie. Nárast kurzu ovplyvňuje každý nový prémiový člen, každý nákup platenej správy, preto sme schopní zabezpečiť organický rast aj v takto náročnom období pre kryptomeny,“ dodáva Olšovský.
„Keď sme testovali prvú verziu, doslova nám ‚zhoreli’ servery & quot. Taký záujem bol zo strany užívateľov,“ opisuje CEO spoločnosti horúce začiatky.
Platformu boli pripravení testovať na stovkách, no nakoniec sa dočkali desiatky tisíc záujemcov. To vyústilo do preťaženia serverov, ktorým „asistovali“ hackerské útoky.
https://www.youtube.com/watch?v=P6eH7c69LCo
Svetlá budúcnosť nie len pre Slovákov
Startupy to v dnešnom svete nemajú vôbec jednoduché. Hnacím motorom je preto viera v projekt a podpora zo strany užívateľov, ktorí im pomáhajú prekonávať neľahké výzvy. Dnes na projekte pracuje až dvadsiatka nadšencov a odborníkov.
Podľa Olšovského je úspech projektu založený na tom, že odmeňuje svojich členov, ktorí mu ho pomáhajú šíriť.
„Už počas betatestovania sme mali členov z 50 krajín. Motiváciou je náš koncept s odmeňovacím systémom, ktorý nám zabezpečuje, že aktívni členovia exportujú Joynup aj na miesta, kde sa aktuálne nenachádza. Užívatelia jednoducho majú záujem na členstve profitovať. Takže o zahraničný trh sa nebojíme. Napriek tomu sa chce sústrediť na domácu pôdu,“ uzatvára Olšovský.
Startupu sa pomaly, ale isto otvárajú dvere do sveta. Celý koncept láka ľudí a úplne zaslúžene. Ako uvádza CEO spoločnosti, nič podobné tu doposiaľ nebolo a presne takýto startup ľudia potrebovali, aby podporili umierajúci digitálny marketing a popritom si dokázali zarobiť.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Zdroje: Joynup, TS Joynup