Zarobíš si aj 3 500 eur mesačne. Biedronka na Slovensku hľadá nových ľudí

  • Biedronka prichádza s ponukou práce a lákavým platom
  • Vďaka poľskému reťazcu získaš lákavé zamestnanie a slušný plat
Biedronka hľadá nových ľudí
Ilustračné foto Wikimedia/M.Minderhoud
  • Biedronka prichádza s ponukou práce a lákavým platom
  • Vďaka poľskému reťazcu získaš lákavé zamestnanie a slušný plat

Obľúbený poľský obchodný reťazec Biedronka prichádza na Slovensko vo veľkom štýle a do svojich radov zháňa nové posily. Tie láka skutočne zaujímavými platmi. Na portáli Profesia nájdeš viaceré ponuky s nástupným platom od 1 600 až po 3 500 eur.

Potraviny Biedronka lákajú zákazníkov najmä svojimi nízkymi cenami. Na Slovensko dorazia už koncom roka, no zatiaľ neprezradili, v ktorých mestách by mali otvoriť svoje predajne. Distribučné centrum však stavajú pri Trnave.

Ak sa chceš stať súčasťou tímu Biedronky, vybrať si zatiaľ môžeš celkom z piatich možností. O prácu sa môžeš uchádzať ako špecialista na administratívu; nákupný špecialista; kontrolný analytik; finančný, respektíve daňový manažér alebo manažér IT infraštruktúry.

Lákavé platy

Ako špecialista na administratívu by si získal hrubý mesačný plat 1 600 eur. Na starosti by si mal viaceré oblasti. Dohliadal by si na služby tretích strán poskytovaných kancelárii ústredia, koordinoval sa s IT oddelením pri zabezpečovaní funkčnosti kancelárskych zariadení a podobne.

Ako nákupný špecialista ti Biedronka láka nástupný plat 2 000 eur a postupne to rastie. Kontrolný analytik si zarobí od 2 300, daňový manažér od 2 800 a manažér IT infraštruktúry až 3 500 eur mesačne.

Zamestnávateľ okrem toho ponúka množstvo benefitov:

  • práca v dynamickom, novom a medzinárodnom prostredí, úzkom spojení so spolupracovníkmi a podnikmi v Poľsku,
  • skutočný vplyv na nové podnikanie prostredníctvom nezávislosti v konaní a rozhodovaní,
  • pracovná zmluva na plný úväzok,
  • konkurencieschopný plat a ďalšie výhody,
  • potrebné pracovné nástroje: počítač a mobilný telefón…

Biedronka v Poľsku

Reťazec Biedronka už má funkčnú slovenskú internetovú doménu. V Poľsku je majiteľom 3 300 predajní, čím sa radí medzi najväčších predajcov potravín v krajine. Verejne dostupné údaje naznačujú, že v roku 2022 dosiahol tržby vo výške 17,58 miliardy eur. Oproti predchádzajúcemu roku šlo o približne 21-percentné navýšenie.

Biedronka svoju expanziu na Slovensko oficiálne potvrdila spustením originálnej kampane, písali sme. Vo svojich poľských pobočkách vtedy začala „slovenský týždeň“. Predávala počas neho typické slovenské výrobky, napríklad korbáčiky, parenice a iné syry, ale aj salámy, párky, bryndzu, jogurty a rôzne sladkosti či pivo a lokše s kačkou.

Biedronka si týmto krokom pripravuje pôdu na vstup na slovenský trh. Reklamný spot, v ktorom informovala práve o spomínanom slovenskom týždni, zakončila frázou: „Biedronka prichádza na Slovensko. Viac informácií už čoskoro.“

Ďalší hráči

Okrem Biedronky na Slovensko zavítali aj obchody ako Action či Trendyol, ktoré si ihneď získali srdcia mnohých Slovákov, informovali sme.

Action má v našej krajine už 15 predajní a ponúka lacný tovar s priemernou cenou pod 2 eurá. Predáva pritom veci od výmyslu sveta – náradie, hračky, domáce potreby, trvanlivé jedlo…

Action patrí k najrýchlejšie rozrastajúcim sa diskontným predajniam v Európe. Ľudia milujú diskonty, a zrejme preto vidí reťazec potenciál aj na Slovensku.

Trendyol je novým tureckým módnym e-shopom, ktorého konkurenciu pocítia napríklad obchody About You alebo Zalando. Ponúka oblečenie a produkty pre ženy, mužov aj deti od tých najznámejších značiek.

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Zdroje: Profesia, Archív SIU

Najnovšie videá

Trendové videá