Značka Lacoste dala preč zo svojho loga ikonického krokodíla, vymenila ho za ohrozené druhy

  • Módna značka spustil kampaň na podporu ohrozených zvierat v spolupráci s Medzinárodnou úniou pre zachovanie prírody
  • Logo si zmenili aj na košeliach, kde miesto dostalo 10 druhov
  • Dokopy Lacoste pustil do predaja 3 520 limitovaných košieľ 
Flickr (bargainmoose)
Flickr (bargainmoose)
  • Módna značka spustil kampaň na podporu ohrozených zvierat v spolupráci s Medzinárodnou úniou pre zachovanie prírody
  • Logo si zmenili aj na košeliach, kde miesto dostalo 10 druhov
  • Dokopy Lacoste pustil do predaja 3 520 limitovaných košieľ 

Módna značka Lacoste sa aj tento rok zapojila do kampane v spolupráci s Medzinárodnou úniou pre zachovanie prírody a svoju kolekciu aj logo prispôsobila tak, aby symbolizovali ohrozené druhy živočíchov na celom svete. Informuje o tom portál AdAge.com.

Podobne ako v roku 2018, kedy sa spolupráca Lacoste a únie začala, firma na svojich kamenných obchodoch vymenila logo krokodíla za podobizne ohrozených živočíchov.

Napríklad na svojej pobočke v Paríži vymenili krokodíla za rysa španielskeho a počet kúskov, nachádzajúcich sa v obchode, dosiahol číslo 589, aby odrážal, koľko voľne žijúcich príslušníkov tohto druhu sa ešte nachádza v prírode. V Londýne sa zase objavil jemenský netopier charakteristický svojím myšacím chvostom, tých žije v prírode už iba 150 exemplárov, či veľryba biskajská, tá svoje miesto našla v predajni v New Yorku so 444 predajnými kúskami.

Lacoste is replacing its logo with endangered animals

Ku kampani sa pridružila aj špeciálna edícia košieľ. Na nich nahradili typické logo krokodíla logom ohrozených živočíšnych druhov. Vyšlo presne 10 verzií trička s rôznymi zvieratami.

„Spolupráca s Lacoste je skvelým príkladom toho, akú dôležitú úlohu môže hrať biznis v boji proti zhoršovaniu životného prostredia. Ďalšia podpora zo strany firiem aj súkromníkov je urgentne nutná, aby sme zachovali druhy zvierat a ekosystém, na ktorom závisí náš prístup k jedlu,  vode a k ďalším nespočetným benefitom,“ vyjadril sa na portáli Iucn.org Inger Andersen, generálny riaditeľ Medzinárodnej únie pre zachovanie prírody na ich oficiálnej stránke.

Dokopy Lacoste pustil do predaja 3 520 limitovaných košieľ  a všetky zisky z ich predaja, rovnako ako zisky vytvorené počas kampane, poputujú únii na záchranu ohrozených druhov.

Zdroj: Adage, IUCN

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Najnovšie videá

Trendové videá