Značka Lacoste dala preč zo svojho loga ikonického krokodíla, vymenila ho za ohrozené druhy

  • Módna značka spustil kampaň na podporu ohrozených zvierat v spolupráci s Medzinárodnou úniou pre zachovanie prírody
  • Logo si zmenili aj na košeliach, kde miesto dostalo 10 druhov
  • Dokopy Lacoste pustil do predaja 3 520 limitovaných košieľ 
Flickr (bargainmoose)
Flickr (bargainmoose)
  • Módna značka spustil kampaň na podporu ohrozených zvierat v spolupráci s Medzinárodnou úniou pre zachovanie prírody
  • Logo si zmenili aj na košeliach, kde miesto dostalo 10 druhov
  • Dokopy Lacoste pustil do predaja 3 520 limitovaných košieľ 

Módna značka Lacoste sa aj tento rok zapojila do kampane v spolupráci s Medzinárodnou úniou pre zachovanie prírody a svoju kolekciu aj logo prispôsobila tak, aby symbolizovali ohrozené druhy živočíchov na celom svete. Informuje o tom portál AdAge.com.

Podobne ako v roku 2018, kedy sa spolupráca Lacoste a únie začala, firma na svojich kamenných obchodoch vymenila logo krokodíla za podobizne ohrozených živočíchov.

Napríklad na svojej pobočke v Paríži vymenili krokodíla za rysa španielskeho a počet kúskov, nachádzajúcich sa v obchode, dosiahol číslo 589, aby odrážal, koľko voľne žijúcich príslušníkov tohto druhu sa ešte nachádza v prírode. V Londýne sa zase objavil jemenský netopier charakteristický svojím myšacím chvostom, tých žije v prírode už iba 150 exemplárov, či veľryba biskajská, tá svoje miesto našla v predajni v New Yorku so 444 predajnými kúskami.

Ku kampani sa pridružila aj špeciálna edícia košieľ. Na nich nahradili typické logo krokodíla logom ohrozených živočíšnych druhov. Vyšlo presne 10 verzií trička s rôznymi zvieratami.

„Spolupráca s Lacoste je skvelým príkladom toho, akú dôležitú úlohu môže hrať biznis v boji proti zhoršovaniu životného prostredia. Ďalšia podpora zo strany firiem aj súkromníkov je urgentne nutná, aby sme zachovali druhy zvierat a ekosystém, na ktorom závisí náš prístup k jedlu,  vode a k ďalším nespočetným benefitom,“ vyjadril sa na portáli Iucn.org Inger Andersen, generálny riaditeľ Medzinárodnej únie pre zachovanie prírody na ich oficiálnej stránke.

Dokopy Lacoste pustil do predaja 3 520 limitovaných košieľ  a všetky zisky z ich predaja, rovnako ako zisky vytvorené počas kampane, poputujú únii na záchranu ohrozených druhov.

Zdroj: Adage, IUCN

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Najnovšie videá

Trendové videá