Značka slávnej pizze nahovárala ľudí, aby si dali vytetovať ich logo. Vznikla z toho apokalypsa
- Možno si myslíš, že na tomto svete sa nenájde nikto, kto by takúto vec urobil
- Ale keď počujú slovo zadarmo, celá situácia sa mení
- A najmä v prípade, keď odmenou je poukaz na 100 rokov pizze
- Možno si myslíš, že na tomto svete sa nenájde nikto, kto by takúto vec urobil
- Ale keď počujú slovo zadarmo, celá situácia sa mení
- A najmä v prípade, keď odmenou je poukaz na 100 rokov pizze
Nie je žiadnou novinkou, že mnohí ľudia si niečo obľúbia až do takej miery, že to chcú mať stále so sebou. A to pravdepodobne využila vo svojej marketingovej komunikácii aj značka Domino’s Pizza v Rusku. Reťazec ľuďom v rámci kampane sľúbil, že v prípade, že si dajú na svoje telo vytetovať ich logo, majú pizzu od nich počas najbližších 100 rokov zadarmo.
Možno si myslíš, že na tomto svete sa nenájde nikto, kto by takúto vec urobil. Ak áno, tak si na omyle. V súčasnosti nemajú ľudia problém umiestniť si reklamu aj do vlastného podpazušia a pýšiť sa s ňou v prostriedkoch verejnej dopravy. Viac čítaj TU!
https://www.instagram.com/p/BnWbChDAs6m/?taken-by=rabota_v_dominospizza
V tomto prípade, ako uvádza server Business Insider, sa do kampane zapojilo toľko ľudí, že Domino’s Pizza musela projekt ukončiť po 5-tich dňoch. Značka o nej informovala na svojom Facebooku, po čom sa následne spustila lavína.
https://www.instagram.com/p/BnRhdteAD32/?taken-by=kinky_chick
https://www.instagram.com/p/BnR7J0SHa_p/?utm_source=ig_embed
Ľuďom neprekážalo ani to, že tetovanie museli mať umiestnené na určenom mieste, odfotiť si ho a zdieľať na sociálnych sieťach. Domino’s Pizza tiež upozornilo, že pravosť tetovania si odkontroluje a pre odvážlivcov obmedzila limit na 100 kusov ročne.
https://instagram.com/p/BnMoT6HC7ED/?utm_source=ig_embed
Zdroj: Mashable.com
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy