Značka vytvorila z ľudí živé billboardy, reklamu im umiestnila do podpazušia

  • V metre je naozaj veľa miesta pre reklamu, tak prečo nevyužiť prázdny priestor, napríklad na ľuďoch. Stojíš si tak v hromadnej doprave a zrazu vidíš reklamu, v podpažuší človeka, ktorý a drží hneď vedľa teba. Toto nie je žart, ale realita.
japanese-company-wakino-armpit-ads-designboom-1800
designboom.com
  • V metre je naozaj veľa miesta pre reklamu, tak prečo nevyužiť prázdny priestor, napríklad na ľuďoch. Stojíš si tak v hromadnej doprave a zrazu vidíš reklamu, v podpažuší človeka, ktorý a drží hneď vedľa teba. Toto nie je žart, ale realita.

Japonská spoločnosť Wakino sa rozhodla priestor v podpazuší využiť na reklamu. Vymysleli tak nálepky, ktoré si cestujúci umiestnia do podpazušia a stávajú sa tak doslova chodiacou reklamou. Zatiaľ však nie je jasné, či budú japonskí modeli niečo ako ambasádori alebo jednoducho sa z nich stanú živé bilbordy.

Nie je to prvýkrát, čo je telo využité pre reklamu. V roku 2013 mali podobné nálepky umiestnené na svojich stehnách ženy, ktoré propagovali film Ted a novinku od Greenday.Podľa magazínu Guardianich malo na svojom tele umiestnených celkovo 3-tisíc žien.

Spoločnosť Wakino vo svojej prvej kampani informuje o možnosti odstránenia chĺpkov. Na svojom webe informovali o tom, že hľadajú modelov a modelky. A aby toho nebolo dosť, súčasťou kampane je aj súťaž o najkrajšie podpazušie. Tak pekné leto!

Zdroj: adweek.com, designboom.com

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Najnovšie videá

Trendové videá