Známa modelka si v Bratislave otvorila unikátnu zmrzlináreň. Zažila už aj pokusy o vlámanie a krádež

  • Alexadnra Gachulincová je známa slovenská modelka
  • V centre Bratislavy si splnila detský sen
  • Počas prvých dní ju chceli viackrát vykradnúť
iScream
Instagram/iscream.umelka
  • Alexadnra Gachulincová je známa slovenská modelka
  • V centre Bratislavy si splnila detský sen
  • Počas prvých dní ju chceli viackrát vykradnúť

Zmrzlinární v Bratislave je túto sezónu ako húb po daždi. Jeden z najnovších prírastkov so špecifickým dizajnom a ešte špecifickejším charakterom má pod palcom Alexandra Gachulincová, ktorú možno mnohí poznajú skôr z modelingu pre Elite modelingovú agentúru, ktorá sa považuje za jednu z najprestížnejších. 

Chcela si splniť detský sen

Saša nám povedala, že jej detským snom vždy bolo pracovať ako zmrzlinárka a naberať ľudom kopčeky zmrzliny. S bratrancom, ktorý sa profesionálne venuje hokeju za HC Slovan, sa preto rozhodli tento sen pretaviť do reality a otvoriť si skvelú zmrzlináreň i Scream. 

Samotná zmrzlináreň sa nachádza na dvore klubu umelcov – Umelka. Práve preto sa rozhodli prepojiť príbeh ich značky s jedným z najznámejších diel všetkých čias, a to Výkrikom od Edvarda Muncha. O to viac, keď prišli so svojou jazykovou prešmyčkou v názve podniku. O identitu brandu sa im postarala šikovná Mikina Dimunová.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa 𝐢 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦 (@iscream.umelka)

My sme sa Saši spýtali aj na to, čím sa chcú odlíšiť od toho množstva zmrzlinární, ktoré v Bratislave máme. Okrem priestorov a pekného dizajnu sa chcú odlíšiť aj špeciálnym druhom zmrzliny.

Do tejto studenej podoby preniesli chute rôznych dezertov, ako je napríklad veterník, moravský koláč, ale aj taká štrúdľa. Práve tie nám odporučila ochutnať, keď sme sa spýtali na jej osobných favoritov.

Chutná zmrzlina aj pre lupičov

O tom, že majú naozaj veľmi chutnú zmrzlinu, sa vieš presvedčiť aj sám. Množstvo ľudí sa za ňou vracia.

Saša nám prezradila, že za tých pár dní, čo sú otvorení, sa im pošťastilo už na dva pokusy o vlámanie a krádež. Je teda očividné, že chutilo asi aj lupičom, keď sa vracajú stále naspäť. 

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Alexandra Sasha Gachulincová (@sashagachul)

Vďaka tomu, že aj s bratrancom majú dostatočne úspešnú kariéru, sa nemuseli spoliehať na nejaký úver. A aj keď si bude samotná prevádzka vyžadovať aj ďalšie investície, tak na začiatok čisto z vlastných zdrojov investovali približne 50 000 eur. Už teraz si Saša uvedomuje nejaké chyby, ktoré by napravila, keby začína znovu. 

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Alexandra Sasha Gachulincová (@sashagachul)

„Vždy, aj po krátkom čase vidíte, čo sa dalo urobiť ináč alebo zlepšiť. Ale tak asi ako všetci, aj my sa učíme za pochodu,“ dodáva Saša. 

Veľké plány

To, že Saša s jej bratrancom Danielom svojmu nápadu veria, môžeme povedať aj na základe ich ambícií s touto značkou. Keď sme sa ich spýtali na plány do budúcna, tak nám prezradili, že vízia je dostať ich zmrzlinu do každého väčšieho mesta na Slovensku. Nateraz sa však držia nohami pevne na zemi a sústrediť sa chcú na Bratislavu.

Trúfli si však na jednu z najväčších akcií na Slovensku a tento víkend môžeš zahliadnuť ich stánok aj na trenčianskom letisku v rámci festivalu Grape. Komplikáciou bolo priniesť a zabezpečiť klasickú kopčekovú zmrzlinu, no to Sašu nezastavilo a na Grape so sebou priniesli dopredu balenú zmrzlinu. 

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa 𝐢 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦 (@iscream.umelka)

Ako sme už vyššie spomínali, tak i Scream je otvorený naozaj len krátko. Preto si na svoj prvý deň pamätajú celkom dobre. 

„Na začiatok si pamätáme veľmi dobre, keďže to nebolo tak dávno. Samozrejme, keď bola otváračka, tak ako vždy, sa nič nestíha a dorába sa všetko na poslednú chvíľu – respektíve sa všetko pokazí ako naschvál, takže náš elektrikár kľučkoval pomedzi hostí.“

Slováci sú nároční zákazníci

Tvrdia, že Slováci sú úžasní zákazníci, ale všetci sme sa stali jemne náročnejší. Považuje to však za skvelé, lebo to posúva kvalitu dopredu. Zároveň to prinúti jednotlivé podniky nestagnovať, ale napredovať.

„Vo všeobecnosti sú zákazníci veľmi milí, príjemní, takže z toho máme veľkú radosť. Chodí k nám veľa detí, mladých, starších, ale aj psíkov.“

Ľuďom, ktorí by sa do gastrobiznisu chceli pustiť, by poradili, že keď chcú niečo v živote dosiahnuť, musia proste makať.

„Choďte si za svojimi snami. Podnikanie, ako aj iná práca obnáša – risk/zisk. Kto neskúsi, nevie, takže sa nebojte, nejako to vždy dopadne (treba vždy veriť v ten najlepší scenár). A samozrejme, pripravte sa na milión papierovačiek a stres. Takže sa obaľte trpezlivosťou,“ dopĺňa so smiechom Alexandra Gachulincová.

Najnovšie videá

Trendové videá