Známa slovenská banka rieši výpadky aplikácie aj bankingu. Ľudia hlásia problémy, kompetentní reagujú

  • Mobilná aplikácia má problémy
  • Bezpečnosť klientov ale nie je ohrozená
  • Tatra banka sa za vzniknuté problémy ospravedlňuje
dievča mobil
Freepik/@benzoix Ilustračný obrázok
  • Mobilná aplikácia má problémy
  • Bezpečnosť klientov ale nie je ohrozená
  • Tatra banka sa za vzniknuté problémy ospravedlňuje

Aplikácia Tatra banky mala v piatok znova výpadok služieb. Problém sa vyskytol už v strede tohto týždňa. Banka avizovala, že technické problémy sa im podarilo vyriešiť. No vyzerá to tak, že nie všetky. Výpadky totiž zaznamenali klienti banky aj v piatok v dopoludnia. 

Na ďalší výpadok upozornil portál o Peniazoch

Tatra banka o predchádzajúcich chybách a ich odstránení ešte v stredu. „Vážení klienti, výpadok našich systémov bol odstránený a naše služby sú opäť dostupné v plnom rozsahu. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie,“ uviedli v ozname.

Neznáma chyba 

Vyzerá to tak, že dnes sa problémy opakujú. Problémy, na ktoré sme narazili aj v redakcii Startitup, sa týkajú mobilnej aplikácie. Prihlásenie do aplikácie trvá dlhšie, rovnako ako načítanie produktov. V niektorých prípadoch sa klientom nepodarí do aplikácie ani prihlásiť.

Tatra banka chyba
zdroj: SIU

To sa stalo aj v redakcii portálu o Peniazoch, kedy sa im do aplikácie podarilo prihlásiť. Podľa ich vyjadrenia sa však po načítaní nezobrazili žiadne údaje. Aplikácia sa tvárila, že sa snaží všetko načítať, no bez úspechu.

Pri druhom pokuse o prihlásenie sa nám ani nepodarilo prihlásiť a na displeji sa zobrazila chybová hláška, ktorá hovorila o tom, že sa vyskytla neznáma chyba. Takýto výpadok zaznamenali aj ďalší klienti banky. Na nemožnosť prihlásenia upozorňujú aj klienti na Facebooku banky pod posledným príspevkom.

Vyjadrenie banky 

Na vzniknutú situáciu sme sa opýtali priamo Tatra banky. „Z dôvodu neplánovaného výpadku môžu zaznamenať klienti spomalenú odozvu niektorých služieb v Internet bankingu alebo mobilnej aplikácii Tatra banka. Na odstránení výpadku intenzívne pracujeme. Ospravedlňujeme sa za diskomfort a ďakujeme za pochopenie,“ informuje hovorkyňa Tatra banky  Simona Miklošovičová. 

Podľa jej vyjadrenia sa klienti nemusia obávať o bezpečnosť svojich citlivých údajov či finančných prostriedkov. V žiadnom prípade nie je ohrozená bezpečnosť klientov ani ich financií.“ 

Ako informovala hovorkyňa banky, tesne pred 12:00 aplikácia začala znova fungovať správne. „Naše služby v aplikácii Tatra banka a Internet bankingu opätovne fungujú so štandardnou odozvou. Klientom sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie.“ 

Takéto technické výpadky sa však do budúcna len veľmi ťažko predvídajú. Ak má prebehnúť akákoľvek plánovaná odstávka mobilnej aplikácie či iných služieb, Tatra banka o tom vždy vopred svojich klientov informuje. 

Klientom strhli peniaze

Tak trošku väčší šok zažili klienti inej banky pred pár dňami. Ako sme ťa informovali, Fio banka na sociálnej sieti oznámila problémy s transakciami, pri ktorých sa peniaze klientom strhávali dvakrát. Banka nakoniec technický problém vyriešila. Nakoniec podľa poskytnutých informácií nebola chyba na ich strane. Technické patálie zažívala priamo spoločnosť Visa.

„Ospravedlňujeme sa za komplikácie duplicitným zaúčtovaním niektorých transakcií vykonaných kartami Visa. O problémoch vieme a situáciu so spoločnosťou Visa intenzívne riešime. Veríme, že k vráteniu duplicitných transakcií príde v priebehu niekoľkých dní. Ďakujeme za pochopenie,“ vyhlásila Fio banka.

Zdroje: o Peniazoch , TS/Tatra banka 

Najnovšie videá

Trendové videá