Známy fastfood sa vo svojej reklame pýši plesnivým burgrom, naláka aj teba?
- Nový spot Burger Kingu prišiel s myšlienkou odprezentovať poctivé ingrediencie svojho slávneho sendviču Whopper
- Do kampane si dal plesnivý burger
- Nový spot Burger Kingu prišiel s myšlienkou odprezentovať poctivé ingrediencie svojho slávneho sendviču Whopper
- Do kampane si dal plesnivý burger
So snahou premeniť známy Whopper na plesnivé čudo sa Burger King snažil zanechať na zákazníkoch citeľný odkaz. Podľa informácií CNN prišli včera s novinkou a predstavili hamburger bez konzervantov. Ako dôkaz má slúžiť časozberné video, ktoré potvrdzuje kazivosť ingrediencií.
https://www.youtube.com/watch?v=oSDC4C3_16Y&feature=youtu.be
Pleseň je dobrá
Ukazuje totiž konzumentovi, že všetko, čo sa kazí, má potenciál byť prirodzené. Burger King tak nabieha na vlnu produktov bez konzervantov, ktoré udržujú potraviny dlho čerstvé. Poznáš tie staré príbehy, fotky a videá hamburgerov, ktoré nezničí ani nasýtený roztok Coca-Coly? Tak presne s týmto sa snaží bojovať Burger King.
Na 28. deň už podľa laboratórnych výskumov fastfoodového reťazca nájdeš na svojom zabudnutom burgri poriadnu vrstvu zelenej plesne. Po tom, ako mäso tepelne spracovali a celý burger dali dokopy, nechali ho stáť viac ako mesiac. Posledný deň ich čakal žalostný pohľad a ešte žalostnejší zápach.
Za normálnych okolností sa potraviny začnú kaziť už po niekoľkých dňoch. Plesni sa najlepšie darí pri teplote nad 50 stupňov Celzia.
„Krása skutočného jedla je v jeho kazivosti. Práve preto prinášame Whopper bez umelých konzervantov. Do všetkých reštaurácií v Amerike príde koncom roka 2020,“ informoval v stredu na Twitteri Burger King.
https://www.instagram.com/p/B8wZ4P1ICHc/
45 sekúnd ťa presvedčí
Sledovateľom sociálnych sietí stačilo 45 sekúnd na to, aby pochopili, že aj fastfood sa hýbe dobrým smerom. Už to viac nebudú jedlá, ktoré budeš tráviť do ďalších Vianoc.
Niekoľko stoviek súhlasných a obdivných komentárov, viac ako pol milióna zhliadnutí a doposiaľ viac ako 700 zdieľaní. To je výsledok kampane, do ktorej sa jednoznačne oplatilo ísť. Novátorské prístupy v produkcii a výrobe jedla pomôžu aj ostatným reťazcom s rýchlym občerstvením zamyslieť sa nad spôsobom prípravy a dobou trvanlivosti.
Jedlo z takýchto reštaurácií sa tak pokojne môže zmeniť na zdravý pôžitok a zdravo sa bude dať jesť aj na behu.
A na záver – aj chuť skutočného jedla bez umelých aditív je iná, lepšia, skutočnejšia. To si uvedomujú aj v Burger Kingu. Podľa slov portálu NBC News zatiaľ zaradili takýto burger do predaja vo viac ako 400 amerických reštauráciách.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Zdroje: cnn.com, nbcnews.com, sciencing.com, twitter.com