Zoznamovacie aplikácie prichádzajú s novinkou. Svoju polovičku si už budeš môcť vybrať aj podľa očkovania

  • Záujem o očkovanie v nejednej krajine klesá
  • Americká vláda predstavila bizarný nápad
  • Spojila sa Tinderom
očkovanie
Unplash/CDC, Unplash/Mika Baumeister
  • Záujem o očkovanie v nejednej krajine klesá
  • Americká vláda predstavila bizarný nápad
  • Spojila sa Tinderom

Očkovanie je hlavnou témou posledných mesiacov. Jedni sa ho nevedia dočkať, keďže chcú eliminovať vírus zo spoločnosti, ochrániť svoje zdravie či vycestovať. Iní zas očkovanie kritizujú, a tým pádom záujem o očkovanie v mnohých krajinách neraz klesá. Mnohé vlády vymýšľajú nápady, ako motivovať ľudí k vakcinácii. Tie sú často bizarné a s jedným takým prišli aj USA.

Biely dom sa podľa The New York Times najnovšie spojil s vývojármi zoznamovacích aplikácii, ako Match, Bumble či Tinder. Ich cieľom je prinútiť Američanov k očkovaniu proti Covidu, a to tým, že si na svojich profiloch budú môcť nechať zobraziť, či sú zaočkovaní. Zaočkovaným užívateľom to prinesie nejednu výhodu. Na určité obdobie budú mať prístup k niektorým funkciám, ktoré boli doposiaľ dostupné len platiacim používateľom.

Za očkovanie môžeš dostať aj marihuanu. V USA motivujú ľudí šialenými spôsobmi

Počas asi dvoch týždňov diskusií sa predstavitelia Bieleho domu rozprávali s Tinder-om o prispôsobení populárnej aplikácie, ktorú používali aj počas volieb, a ktorá používateľom umožňovala pripájať si na svoje profily nálepky podporujúce volebné hlasovanie.

V čase, keď zavolal Biely dom, spoločnosť už zvažovala použitie „značkovačov“ očkovania a s návrhom okamžite súhlasila, uviedol predstaviteľ Bieleho domu. Okrem toho Tinder plánuje zaviesť funkciu, ktorá pomôže používateľom nájsť miesta očkovania v okolí.

Čo by si chcel dostať za očkovanie?

Očakáva sa, že väčšina (ak nie všetky) aplikácií nabehne na tento systém. Nové funkcie sa líšia od aplikácie k aplikácii a väčšina služieb by ich mala sprístupniť do pondelka, uviedol hovorca Bieleho domu.

Úradník tiež uviedol, že Biely dom vyhľadal pomoc u spoločností kvôli ich dosahu na mladšiu generáciu, ktorá je rozhodujúca pre cieľ prezidenta Bidena, ktorým je aspoň čiastočné zaočkovanie 70 % dospelých do 4. júla. 

Čítajte viac z kategórie: Zahraničie

Zdroj: nytimes.com

Najnovšie videá

Trendové videá