ZSSK zasiahol technický výpadok. Cestujúci si cez internet nekúpili lístky (VYJADRENIE)

  • Lístky na vlak si online nekúpiš
  • Nefunguje webová stránka ani mobilná aplikácia
vlak, výpadok ZSSK
Ilustračné foto archív Canva, Startitup
  • Lístky na vlak si online nekúpiš
  • Nefunguje webová stránka ani mobilná aplikácia

Cestujúci evidujú rozsiahly výpadok na stránkach Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK). Nemôžu si zakúpiť lístky na mobilnej aplikácii ani na webe spoločnosti.

„V súčasnosti evidujeme výpadok predajných kanálov na stránke www.zssk.sk, ako aj v aplikácii Ideme vlakom. na odstránení technického problému intenzívne pracujeme,“ uviedla ZSSK pre Startitup. 

AKTUALIZÁCIA: Predajné kanály mobilnej aplikácie i webovej stránky opäť začali fungovať približne o 14:30. 

ZSSK sme kontaktovali so žiadosťou o bližšie vyjadrenie. „Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) aktuálne eviduje obmedzený predaj cestovných lístkov cez online predajné kanály – e-shop ZSSK a mobilnú aplikáciu IDeme vlakom. Problém vznikol na strane externého IT dodávateľa, s ktorým intenzívne pracujeme na odstránení technickej chyby,“ uviedol vo vyjadrení hovorca ZSSK Dominik Drevický. 

Podľa jeho slov nie je poplatok za servis v čase obmedzeného online predaja lístkov účtovaný v pokladnici ani vo vlaku. Ak však náhodou došlo k jeho zaúčtovaniu, cestujúci si ho môžu spätne vyreklamovať e-mailom na adresu reklamacie@slovakrail.sk.

Čítajte viac z kategórie: Zo Slovenska

Zdroje: Startitup, ZSSK

Najnovšie videá

Trendové videá