Zuzana a Peter ovládajú Brno: Ich prevádzky Būcheck a Dezertína ľudí „provokujú“ lahodnými fotkami
- Zuzana a Peter oživujú gastro neďaleko Slovenska
- Ich podniky patria medzi najpopulárnejšie v meste
- Na internete oslovujú tisíce sledovateľov
- Zuzana a Peter oživujú gastro neďaleko Slovenska
- Ich podniky patria medzi najpopulárnejšie v meste
- Na internete oslovujú tisíce sledovateľov
Kombinácia dobrého jedla a fotiek, na ktorých to jedlo vyzerá ešte lepšie, sa tak často nevidí. 32-ročná úspešná mladá podnikateľka Zuzana Zuzáková pochádza zo Slovenska a so svojím partnerom v centre Brna otvorili jedinečný streetfoodový podnik.
Na instagramovom profile podniku Dezertína, ktorý sleduje vyše 35-tisíc ľudí, sledovateľov príjemne „provokuje“ fotkami oku lahodiacich sladkých dobrôt.
Startitup sa so Zuzanou osobne spojil prostredníctvom rozhovoru, v ktorom nám povedala viac o unikátnosti prevádzky v Brne, o tamojšom priateľskom prostredí alebo aj o tom, aké náročné je nestať sa workoholikom a vyvažovať svoj súkromný a pracovný život.
V dobe otvorenia Dezertíny už osem rokov piekla
„Dezertína existuje už veľmi dlho. No do niečoho hmotného sa nám ako prvé, spolu s Petrom, podaril zhmotniť náš druhý, mladší projekt – food truck Būcheck. Po šiestich rokoch jeho fungovania, sa tak nejak logicky vyformovala do samostatného microshopu aj Dezertína,“ hovorí Zuzana.
Tá zároveň dodáva, že sú naďalej vlastníkmi oboch podnikov, pretože sú úzko prepojené a majú aj spoločné priestory celej výroby. Pred začiatkom tohto projektu študovala na vysokej škole a popritom niekoľko rokov zbierala skúsenosti počas letných sezón v zahraničí.
Popri štúdiu na vysokej časom začala piecť a pracovať na projekte food trucku. Ten otvárali v dobe, ktorá sa v tom čase dala ešte stále nazvať „pocovidovou“.
„Veľa ľudí si ťukalo na čelo, keď niekto prejavil záujem otvoriť si podnik. Veľa prevádzok v tej dobe zatvorilo, takže pochybnosti a ťažké časy z predošlých rokov, samozrejme, odvahu nedodávali. Našťastie sa našlo aj dosť dôvodov, prečo to spraviť.“
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Celý vznik Dezertíny vyplynul prirodzene. Zuzana v dobe jej otvorenia už 8 rokov piekla pre ich food truck, ale aj pre mnohé iné podniky. Šlo teda „iba“ o to, aby sa produkt stal dostupnejším a dostal lepšiu a hmotnejšiu fasádu.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Čo všetko vo svojom take away shope ponúkajú
- Inflácia ich mimoriadne ovplyvnila, no oni ceny dvihnúť nemôžu
- Študenti gastro považujú za dočasnú stanicu, ktorú po štúdiu opustia
- Čo zákazníkom odporúča, aby pri návšteve Dezertíny ochutnali
- Na Slovensko sa určite nechce vrátiť
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom